Faktom ale je aj to, že cestujúci v nočákoch majú vo všeobecnosti nižšie nároky na " štandard cestovania," väčšina z nich je proste rada že sa niečím vezie a nemusí šoférovať (nie všetci samozrejme. Ale väčšina to tak má).
Plus ten faktor zvýšeného rizika vandalizmu tu jednoducho je, isté percento ľudí pod vplyvom má vždy sklony k robeniu neplechy (a v nočákoch sa vozí oveľa viac takých ľudí, ako v denných spojoch), pričom sa nebavime len o 12 ročných fixkároch, ale o lomcovaní vybavením, grcaní, okopávaní atď. Preto aj v mnohých dobre vedených DP vo svete jazdia nočáky samé staršie šerble, a nikomu to nevadí
Plus ten faktor zvýšeného rizika vandalizmu tu jednoducho je, isté percento ľudí pod vplyvom má vždy sklony k robeniu neplechy (a v nočákoch sa vozí oveľa viac takých ľudí, ako v denných spojoch), pričom sa nebavime len o 12 ročných fixkároch, ale o lomcovaní vybavením, grcaní, okopávaní atď. Preto aj v mnohých dobre vedených DP vo svete jazdia nočáky samé staršie šerble, a nikomu to nevadí
Mike
Keby to bolo iba na N44 a N47 - aj na Kolibu a do Hopy občas síce chodia hovadá, ale tam sa ináč cez. prac. dni nikto nevozí, takže tam by sa ten voz ešte možno šetril ? ?