Samozrejme, viaceri sme sa vam tu sto krat v case toho tendra pokusali vysvetlit ze ten tender nie je nasity na SOR, ale vsetci si isli svoje ze urcite to vyhra SOR.
Kazdopadne velmi velke sklamanie pre mna, urcite by som radsej videl aj tu SORku ako Citelis... ale aspon tych 5 Solarisov ma tesi. Este uvidime ako dopadnu klbaky.
Lokomotiva konstruovaná pro vozbu rychlíků. Měla by dosahovat vysokého výkonu, její nápravový převod by měl být nastaven na hodnotu umožňující dosahovat vysokých rychlostí, i za cenu poklesu tažných sil ve sféře nízkých rychlostí a tím ztížení rozjezdu vlaku je možnost v spojení a současného řízení více lokomotiv najednou z jednoho stanoviště efektivněji.
Paci sa mi ako tu zo seba robis odbornika na zeleznice, ale ani si si nevsimol ze ZSR neprevadzkuju ziadne vlaky uz veeeela rokov. Vid tvoja skvostna veta "Všimni si že regio jet napriek viac zastávok, bude o niečo rýchlejší od Slovenského IC ZSR".
Počuj ty ZSSK asi laminatkovy vodič mudrych Bahnikov na rozobratej Stupavskej. Nech si ťahaju 350 IC ako chcú, trebárs aj na polovičný výkon. Na túto spoločnosť nesiaha ZSR ani po podvalove šrouby, pred rozpadnutim se v Skalici. A vravte si čo chcete Vás to baví , vždyť slovaci to vědí lépe jak češi .
Urcite to nebude lokomotivou naviac, ked tak to bude skor o tom ze IC ZSSK ma v CP vatu, zatial co RJ ju mat nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.