Reakcia na: Igorko #20532:
						
			S týmto súhlasím. Z predchádzajúceho príspevku #20529) konkrétnejšie doplním, že v prípade výskytu situácie, kde by bol potrebný zásaj dispečera s potrebou jazdy s cestujúcimi, sa za posledných 5 rokov nevyskytla takáto situácia V PRÍPADE ÚRAZU vodiča MHD, s následnou nemožnosťou odstaviť na najbližšej voľnej manipulačnej koľaji, resp. dojazdom do vozovne.
Všeobecne súhlasím s názorom, že sa v súčasnosti môže vyskytnúť akákoľvek príčina, ktorá môže mať za následok zbytočne vysoké náklady súvisiace so súčasným stavom organizácie. V tomto smere by však na každom ekonomickom úseku DP mal pracovať človek, ktorý ročne vyhodnotí DN a ich následky aj po finančnej stránke. Ak bude aspoň sčasti obchodník, verím, že dokáže priemerne zrátať, koľko ho stojí "BUĎ", "ALEBO".
						
 Dufam, ze s nim nie si kamarat.
						
Vladimír
My sme sa bavili o spojkách, tak si nám tvrdil, že naše riešenie je nepoužiteľné, pretože je tam obrovský problém, aby sme sa nakoniec prepracovali k tomu, že v tom problém nie je? Ja som možno prepracovaný, v tomto prípade prosím o odpustenie a pochopenie, ale stále nevidím POL DÔVODU, prečo by sa nakoniec spojky podľa Igorkovej myšlienky realizovať v BA nemohli. Alebo tam ani žiaden problém nebol?
Bratislavčania:
prečítal som si oznam o zmenách v súvislosti s Mostom Košická. Mohol by mi niekto vysvetliť, prečo sa v úvislosti s touto výlukou skrátila L82 len po Prístav? V pomerne dlhom úseku nie je nahradená. Alebo budú L201 a 205 nejako výrazne posilnené?