Reakcia na: petoo #204974:
Sťahovanie pantorgrafov funguje aj na iných miesta, nemusíme chodiť ani ďaleko, prejdi sa niekedy na ŽST Bratislava - Lamač. Čítal som o tomto diskusiu aj na jednej železničnej stránke a písali tam že takýchto miest je na tratiach viacero, nie je to iba kvôli striedaniu napätia ale aj kvôli niečomu inému. Samozrejme to čo povedal Jančura že kvôli tomu sa nekúri je výhovorka, lebo by to bolo presne tak ako vravíš ty, mašina by sa ďalej nepohla.
petoo
Napríklad tu ( https://dennikn.sk/18141/fico-narusil-nas-biznis-stazuje-si-sef-regiojetu-niektore-vlaky-bude-zdrazovat/ ) tvrdia že "na trati je asi päťdesiat miest, kde vypadáva prúd" a preto maju problémy s kúrením. Aj keď nemôžem si pomôcť ale toto si neviem moc reálne predstaviť lebo keby bol vlak bez prúdu takú dobu že by v nom až začalo byť zima, tak bez štavi by už dávno zastavil a je jedno ci je to vlak zssk alobo RJ .... takže toto mi príde ako výhovorka. Teda pokial do toho niekto vidí viac a vedel by objasniť čo je na tom s tými výpadkami pravda bol by som celkom rad lebo celkom ma to zaujíma ?
Ešte k tomu že u nás ma RJ dosť často take poruchy , tak podla mne je to hlavne spôsobene tým že pokial sa niečo podobne stane ZSSK tak nemajú problém zohnať inú mašinu alebo supravu lenže RJ na slovensku nič svoje volne nemá. Takže sa môže zdať že ma častejšie podobne problemy ako napríklad zssk .