Lenže ZSSK má staré 40 ročné lokomotívy ktoré nepotrebujú modernú infraštruktúru. Tie problémy na Vectronoch sú kvôli nutnému častnému stahovaniu pantografu pri zmenách napätia a toto tej mašine nesedí, preto bývajú také problémy aké bývajú. Keby sme tu mali normálnu infraštruktúru tak by sa toto nestávalo. Lokomotívy boli pred tým testované a nemali žiadne problémy takže to hovorí za všetko.
áno lebo bez zálohy sa to nedá vyjazdiť, ale aspoň nieoč poslali, úprimne zareagovali celkom správne, síce nie je to ideálne riešenie, mal by mať v BA, ZA, KE aspoň po 5 vagonov náhradných alebo aspoň v ZA celä súpravu, a nejako to vykajšmentkovať s lokomotívou, však tie vectrony sú parádne stroje, len SVK napätie im nesedí
Ako tak sledujem situaciu, doteraz nemam vobec ziadnu potrebu v buducnosti vyuzit RJ na cestu do Kosic. Vsetci sice nadavame na ZSSK, ale neviem ci sa im stalo daco taketo (aj ked statni by asi nevratili ziadne peniaze)...
Zaroven to ale nesplna podmienku jednoducheho pristupu k datam (najma pre vyvojarov novej aplikacie). Je pravda ze subjekt si moze data vyziadat vopred a potom ich dlhsie testovat, ale ako budes zatial kontrolovat ako tie data vyuziva (alebo ze ich neposuva tretej strane)?
Podla mna by to proste malo byt volne dostupne na internete najjednoduhsim moznym sposobom. Skusme chvilu nepredpokladat ze ludia su hlupi
Páči sa mi to. Diskriminácia to nie je, ale je splnené kritérium, že kto to nevie robiť, dáta nedostane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
irisbus10