Reakcia na: Ike #204808:
Presne tak. Ja som za to nech to co sa nemeni je v 200kovom rade. Ale precislovat tam zatrolejovane linky je nezmyselne a pridavat tam nove linky je zbytocne.Treba tiez dodat ze 200kovy rad je volny len po cislo 214. Vyssie cisla su uz pouzite (hoci precislovanie lajnistickych liniek by v tejto faze este problem nebol, kedze to ich cislovanie je na mizernej urovni a nikto ho nepouziva).
MatejBA
A aj ked mas volne cisla 22, 34, 36, 38, 40, 42, 45, 46, 47, 48, 49, 60, 62, 69, 71, 72, 73, 76, 81, 85, 86, 89, 97, ako budes riesit trolejbusy a oblastne oznacovanie (povazujes to za sotovinu, ale ked raz ten system mame, tak nech ho aspon ako tak dodrziavame)? Ci chces vniest dalsi chaos nahodnym znacenim, ci ponechat niektore v 2XX a niektore v XX?
Najjednoduchsie riesenie je narvat trolejbusy k sebe (aj najprehladnejsie ci uz pre sotousov ci vlciakov). A ci uz to bude 1X (desiatkova rata je volna), alebo sa 4X busy precisluju na 2X a 3X a trolejbusy hodia do 4X, alebo sa im rovno da 1XX, to je uz jedno.
Brno to ma zvlast, Kosice to maju zvlast, Banska Bystrica, Zilina, Ostrava, Budapest, ... Tak naco sa zas hrat, ze sme najmudrejsi, a komplikovat nieco, co mame?