Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ehm #204753:
viem, že vy zato nemôzte ( a len sprostreskúvate informácie), ale rovno napíšte, že magistrát a cestári majú bloknutú stránku shmu....
MHD v kopcoch opäť s problémami (od 21:30)
Z dôvodu nepredvídaného sneženia sú opäť nezjazdné komunikácie na Dlhých dieloch a v Lamači, preto linky 32 33 30 a 63 nepremávajú, resp. premávajú s meškaním a po skrátených trasách.

S meškaním premávajú aj linky 203 a 207 v okolí Palisád a Mudroňovej ulice.


si robíte srandu???!!!! nepredvídaného snezenia??? .... o 13:05 som dával príspevok, že bude snezit...dufam, ze to bolo myslené ironicky? ? ?

btw...uz asi tri dni je v predpovedi, že malo dnes snezit...❗ ❗ ❗
Reakcia na: Palo1987 #204751:
ja osobne so všetkými tromi bodmi súhlasím, bohužiaľ vedenie DPB má iný názor ?

k zatrolejovaniu trasy L30 - myšlienka súbehu električky a trolejbusu po nábreží tu nemá veľkú podporu, aj keď by sa dala využiť pre linky L31/39
Reakcia na: Solider #204747:
Osobne nevidím logiku v zatrolejovaní linky 68, teda kvôli jednej linke zatrolejovávať taký dlhý úsek v Petržalke. Osobne by som Petržalku riešil čisto električkou a busmi.

Je pravda, že zatrolejovanie liniek 32 a 63 by malo byť prioritné. Inak možno by nebolo úplne od veci zatrolejovať potom aj linku 30. Ďalej myslím, že ešte stále nie je zatrolejovaná odbočka z hlavnej stanice smerom na Hroboňovu.

Ja osobne by som staré trolejbusy všetky nevyraďoval, jednak uvidíme ako budú funkčné tie nové a druhak nie sú všetky až v takom zlom stave, že by ešte chvíľu neposlúžili, aspoň do času nutných opráv pre možnosť prejazdu NP vozov.
Reakcia na: TomJ #204730:
A tocit L204 cez vozovnu?
Reakcia na: Solider #204747:
Slovami 1 básnika v DPB. "Na L32 mozno pojdu Skody 30 TrDG - lepšie ako nič." Este mensia kapacita oproti TEDOMom na hlavnu stanicu je fakt super napad. ?
Reakcia na: trolejbus6207 #204741:
Pretoze ziadne stare vozy tam za chvilu jazdit moct nebudu, kedze ziadne stare vozy by vo vozovom parku zostat nemali.
Reakcia na: Palo1987 #204744:
Nijako. Schlosser spolu s Bánovcom úplne stratili rok 2013, 2014 a vďaka tomu aj 2015, keďže zatrolejovanie komplet linky 63 do Lamača, čo je v platnom územnom pláne, sa nijako neposunulo. Rovnako pri linke 32 sa nijako neposunula príprava na zmenu územného plánu týkajúca sa vyznačenia trolejbusovej trate v Mlynskej doline. Z tohto dôvodu sa realizovali šuflíkové projekty, pretože žiaden väčší projekt výstavby nových tratí podnes NEBOL pripravený.

Slovami jedného z vyššie menovaných je odpočet ich práce iba: aktuálne pripravovaný generel dopravy. To nám očividne musí stačiť. Namiesto pripravovania istých a naozaj potrebných projektov (linky 32 a 63) v oblastiach, kde trolejbusy využijú svoje prednosti, sme boli svedkami nešťastnej stagnácie, kedy akákoľvek snaha-nesnaha išla na vrub prípravy zbytočného zatrolejovania linky 68 v rovinatom teréne.
Reakcia na: Palo1987 #204744:
plány na rozvoj trolejbusov sú v územnom pláne(predĺženie po Avion, zatrolejovanie Brnianskej a Lamačskej po Tesco + Holíčska), realizácia zatiaľ v nedohľadne, čaká sa na € fondy...
Reakcia na: trolejbus6207 #204740:
OK, díky. No, každopádne som zvedavý, čo vymyslia. A nové linkové vedenie bude až po postavení trate do Lamača a k Avionu?
Reakcia na: trolejbus6207 #204742:
a ako to momentalne vyzera s uzitocnym rozsirenim trolejbusovych trati? Napriklad po Tesco Lamac, alebo az Lamac, Avion, pripadne az po Letisko?
Reakcia na: 810zssk #204738:
Ja si tiez myslim, ze je to blbost, ved aj DH a Vrakuna maju dost rozbite cesty, aj ked je pravda, ze CV je extrem. Niekolko krat som videl, ako sa klb na 15 Tr suchol o zem pri vyjazde z obratiska. Ale mne zase aktualny stav vyhovuje, v 208 chodim casto, radsej sa odveziem v 15 Tr.
Reakcia na: Palo1987 #204739:
k tomuto riešeniu to speje, akurát sa musí zmeniť zadelenie, ak sa 15TrM presťahujú na Trnávku...
Reakcia na: 810zssk #204738:
prečo by sa tam rozbíjali? len nech sú tam staré vozy, pokiaľ sa mocipáni nedohodnú a pokiaľ viem, k dohode o rekonštrukcii Čučoriedkovej a obratiska CV je hoooodne ďaleko ☠
Reakcia na: TomJ #204737:
za starých čias pri Zimáku nič nebolo, pokiaľ sa nemýlim, odvtedy sa nič nezmenilo, L212 má sociálku pri Vojenskej nemozcnici, na Búdkovej takisto nič, len na Kolibe...
Reakcia na: 810zssk #204738:
tak prezatial by bolo fajn ked su klby navyse posielat na 201 a 202 vylucne NP trolejbusy a klbaky 15 Tr/Trm presunut komplet na 208, pripadne posielat aj inde.
Reakcia na: skopi #204732:
A neni jedno ci tam rozbiju 30Tr alebo 31Tr? 14/15 coskoro pojdu do historie a skratka tam budu jazdit NP vozy, tak preco nie klbaky.
Reakcia na: trolejbus6207 #204735:
Vidíš, to ma nenapadlo. Ešte k sociálkam, na Búdkovej a pri Zimáku je sociálka?
Reakcia na: 810zssk #204731:
Na 204 jazdili kĺby v čase, keď na Trnávku kvôli výluke na Záhradníckej nejazdila 205. Minulý rok sa tiež objavoval kĺb na 204, ale len na jednom poradí, čo ešte nie je problém.

https://www.google.sk/maps/place/R%C3%A1diov%C3%A1,+821+04+Bratislava/@48.1738115,17.1664989,3a,75y,26.64h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sovOFSjtUb9d3svkxbkMD-w!2e0!4m2!3m1!1s0x476c8ee07b733c4b:0x7ef7bf6e0cec572e

Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?
Reakcia na: TomJ #204730:
skrátená L205 po Hanácku je rozumný návrh, ale problém je tým pádom sociálne zariadenie ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.