Aj odbočka Kúty Marchegg Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk. Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
Pekne som sa okašľal. V domnení, že linka č. 51 dnes už chodí na Trnavské mýto, som tam čakal od 12:19 do 12:26 (odchod 12:21) a nič. Volám na infolinku a tam mi teta povedala, že autobus ešte nechodí na Trnavské mýto. Ja ja vravím, že odkiaľ to mám vedieť, keď na ich stránke (dpb.sk) a ani na zastávke nie je žiadna informácia? Teta na to nič, a to bol koniec hovoru.
Vidím, že informovanosť cestujúcich je na 1. mieste.
V tych dlzkach co popisujes sa podla oficialnych zdrojov vyraba Alpino, nie Urbino. Netusim preco to niekde predavaju, resp. prevadzkuju pod nazvom Urbino, ale realne by to malo byt Alpino.
offtopic - http://mapy.tuzvo.sk/HOFM/ Myslím že nádherne spracovaná fotomapa SVK, pričom pri max priblížení ide krásne vidieť aj koľajové trate (taktiež BA MHD!). A komu to smrdí novotou, je to mapa okolo roku 1950 . Akurát mi nejak nejde vidieť obratisko v KV. Niečo sa mi marí v oblasti dnešnej polikliniky, ale nie som istý Avšak lepšie chuťovky pre železničiarov sú BA Nivy, vlečky v okolí, stará trať na DS popred dnešný zimák etc.
Tak ja neviem, myslel som si, že Alpino je vtedy, keď má šírku 2,4 metra, ale pozerám, že vlastne aj pražské Urbino má toľko, tak potom nerozumiem tomu dvojitému označovaniu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.