Reakcia na: roman2 #203925:
Súdruhovia neboli megalomani, treba si uvedomiť, aká bola výprava koncom osemdesiatych - začiatkom deväťdesiatych rokov (24 poradí len na linke 12). Práve vtedy sa dorábala "tretia stojánka", keďže vozovňa kapacitne nezvládala. O Cíferi, kde stáli vozy na každom metri koľají ani nehovoriac.Ad veľkorysé rekonštrukcie : Stačí zohnať peniaze. Ale inak stav zvršku okrem spojky pred výpravňou nie je na Juráku nijako tragický. Trolejové vedenie na Trnávke (trolejbusy) prešlo kompletnou obnovou pred pár rokmi.
Cize uz len mimosietove obluky. Fajn. A k prepojkam tunel?
david1
-dokončenie spojky predĺžením Bojnickej ul až po Peknú cestu cez Žabí Majer
-predĺženie Tomášikovej ul. po Račiansku
-samozrejme malá priepustnosť na Rybničnej ul. až po napojenie na D1 tiež preplňuje tranzitom momentálne Račiansku ul.
Križovatka pri BEZke je roky nachystaná v štyroch pruhoch na prepojenie zo Seneckou cestou a D1. No realizovalo sa to iba v polovičnom profile s mini kruháčom na začiatku Vajnor.
Račiansku neupchávajú iba CP ,ale aj neustále sa rozširujúca výstavba na území bývalých vinohradov nad Krasňanmi až po Raču.