Reply on: S499.1023 #203934:
Ano, ale toho casu srotovna kolaj bola plna (dnes prazdna) a aj dielne mali toho viacej. V principe bol stav vozoveho parku pred zmenou storocia dost zalostny. Preto i ked papierovym poctom vozidiel ich bolo rozhodne viac, neviem, ci ich mohlo do vypravy viacej zasiahnut. Realne. Ak mam 5 elektriciek, a jednu v dielnach na oprave, mam 4 prevadzkove. Ak mam 8 vozov (wow, o 60% viac!) ale polka stoji v dezolatnom stave kade tade po dielnach..stale mi zasahuju do vypravy len 4. Preto taka reakcia. Ano, ked to citam spatne, mozno to nie kazdemu dava zmysel... 
david1
-dokončenie spojky predĺžením Bojnickej ul až po Peknú cestu cez Žabí Majer
-predĺženie Tomášikovej ul. po Račiansku
-samozrejme malá priepustnosť na Rybničnej ul. až po napojenie na D1 tiež preplňuje tranzitom momentálne Račiansku ul.
Križovatka pri BEZke je roky nachystaná v štyroch pruhoch na prepojenie zo Seneckou cestou a D1. No realizovalo sa to iba v polovičnom profile s mini kruháčom na začiatku Vajnor.
Račiansku neupchávajú iba CP ,ale aj neustále sa rozširujúca výstavba na území bývalých vinohradov nad Krasňanmi až po Raču.