Reply on: Janik11 #203908:
Vybudovanie takejto trate nič nerieši. Ide totiž o to, že priepustnosť medzistaničného úseku Lamač - hl. šťanica je skoro plne využitá a na postavenie tretej koľaje fyzicky najmä v oblasti kramárskych tunelov nie je veľmi miesto.Skôr mi príde rozumné uvažovať o vybudovaní rýchlodrážnej električkovej trate v osi Predstaničné nám. - Brnianska - Lamač - Záhorská Bystrica s prepojením na dúbravskú radiálu cez Harmincovu, resp. Alexyho. Vybudovanie trate by však nebolo lacné a bez zníženia jazdných pruhov na Brnianskej a Lamačskej ani technicky ľahko realizovateľné (vzhľadom na zastavanosť by bolo treba uvažovať minimálne v niektorých úsekoch aspoň o hĺbení trate z povrchu).
Ámos
To znamena, ze ziaden mestsky vlak problem zapch v meste nevyriesil, akurat zmiernuje obrovitanske zapchy na obrovske.
Co vyriesi zapchy v meste je ich presun za hranice mesta. Mna ako Bratislavcana skutocne netrapi a nezaujima, ze Pezincan, Samorincan ci Malccan stoji 30-60 minut v zapche na hranici mesta. Na hraniciach tak treba urobit lieviky a prostrednictvom nich treba regulovat intenzitu dopravy v meste.
Zaroven treba tie desiatky milionov € zainvestovat do komplexnej a kompletnej siete cyklistickych tras. To znizi dopravne napatie v meste.
Kedy konecne pride primator, ktory bude riesit veci pre obyvatelov Bratislavy a nie pre turistov ci CPckarov.