Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: terezkax #203880:
Si si istá, že nefunkčnosť karty bola spôsobená jej zlomením? Moja karta je tiež zničená a funguje. Pred podniknutím určitých krokov by som ešte vyskúšal funkčnosť karty na aktivačných termináloch (väčšinou umiestnených na fakulte)
Reakcia na: terezkax #203880:
Pripadne aj pouzivat taky plastovy obal na tu kartu, aby sa ti neposkodzovala pri ceste mhdckou...
Reakcia na: Juraj76 #203881:
Ty si ešte stále nepostrehol, že autobusy na CNG sa už kupovať nebudú?
Reakcia na: terezkax #203880:
Žiaľ neuznajú. Ak škole vydanie náhradného ISICu trvá nekonečne dlho (niekde to zvládajú do dvoch dní), tak máš ešte možnosť dať si prepísať električenku na nejakú inú kartu (ak takú máš).
Každopádne, pri prepise potrebuješ potvrdenie o zablokovaní toho zlomeného ISICu.
Reakcia na: Kamil Susko ml #203863:
K bodu 5: Nestačí len ďalší nákup električiek a trolejbusov, treba aj ďalšie nové autobusy. Tých treba 2x viac ako ich objednáva teraz. Veď Karosy majú viac ako 20 rokov a je ich 60. A nové autobusy idú yase len do Petržalky a ako poznám Belfiho a spol. do Trmnávky, aj keď tam nie je žiadne staré vozidlo. A už dlhodobo sa odmietajú nakupovať nové plynové autobusy (tender na ne mal byť už pred 6 rokmi)!
prosim poradte, pokazil sa mi isic ( je nalomeny, vo vlaku uz nefungoval), mam tam elektricenku este do 22., uznaju mi to revizori (nemaju odkial zistit, ze tam mam platnu elektricenku, nemam ani listok o zaplateni), resp. uznaju to neskor pri dokazovani toho, ze to je skutocne pravda, alebo budem nespravodlivo platit nekrestanske peniaze? do 22. nestihnem mat ani novy isic a naozaj sa mi nechce pri mojich nespocetnych cestach touto skvelou mhdeckou platit za nieco, co som uz raz zaplatila
Reakcia na: N/A #203878:
Trošku to pletieš dohromady. MAN a AEG dodávali jedny a tie isté električky - MAN mechaniku, AEG výzbroj. Tieto firmy potom spadli pod koncern AdTranz (dnes Bombardier).
Siemens v súčasnosti dodáva trocha iné električky, nie tie isté.
Reakcia na: diwi #203690:
Tebou spomínané električky nie sú nové, ich rok výroby je 1994-1997 (2101-2170) a od roku 2009 sa začali modernizovať.
Koncom 80 rokov im dodali prototyp v počte 3ks 2701-2703. Výrobca bol MAN, neskôr AEG, v súčasnosti SIEMENS.
Inak tie električky mám naozaj rád. ?
Reakcia na: Petto #203876:
Mmcité.
Nove pristresky na "zmodernizovanej" elek.trati robil JCDEAUX ci DPB ?
Reakcia na: S499.1023 #203868:
Ja mám skôr pocit, že v ČR (v SRN regio bus dopravu moc nepoznám) sú kraje, kde je tých poznámok ďaleko menej aj v autobusovej doprave.
Reakcia na: Ike #203871:
Medzitym do toho prisli vlaky zadarmo, tak to nikto nezrusi 🙂
Reakcia na: Petto #203872:
Jasné 😃 ušlo mi "či koľko" ?
Inak čo bude s L41 keďže TR neobhájila?
Reakcia na: Petto #203867:
150 rokov? ?
Reakcia na: Valec #203845:
Máš pocit, že v ČR alebo SRN, kde si objednávajú dopravu kraje, sú grafikony opoznámkované viac, ako na Slovensku?
Reakcia na: Kamil Susko ml #203863:
3. ano, no projekt nebude taky velkolepy ako ten par rokov dozadu . Vlaky zalezu pod zem pri TrMy a mali by vyjst niekde pri zastavke Soltesovej (78,210) . Otazne co dalej odtial, ked uz bude stat TWIN CITY.

4. Tak ako Knazko - chce vypovedat zmluvu

5. Trolejbusy ale mame zaobstarane na 150 rokov ci kolko to vravel Delfin . Osobne by som radsej opcie vypovedal. A namiesto 20 opnych 31 tr nakupit 15 klbovych "duobusov"

Reakcia na: Kamil Susko ml #203863:
1) za kazdym jednym z nas by boli financne skupiny. Ak nie hned tak neskor urcite. Funguju ako chobotnica a vzdy si najdu sposob ako na niekoho zatlacit. V kazdom pripade primator je vazalom mestskeho zastupitelstva a ked oni rozhodnu, primator ma jedinu sancu nepodpisat. No ked to schvalia znovu tak uz s tym nic neurobi.

3) presadzovat moze, no studia uskutocnitelnosti dala pokial viem jasny vysledok a tak Jaspers ani komisia ziadne peniaze na projekt neda a stat to financovat nebude.

5) Zmluvy z opcii su pokial viem podpisane, nie je cesty spat co sa dodavky tychto vozidiel tyka.

6) Nesrovnal hovoril, ze vsetky riadiace pozicie v podnikoch mesta s budu vyberat vyberovym konanim a teda nie dosadenim. Uvidime ci to dodrzi. V kazdom pripade podnik by mal riadit kvalitny manazer je schopny dopravny inzinier. Dopravny inzinieri maju byt na inych poziciach, nie na GR.
Samozrejme pojem kvalitny manazer na poste GR si zasluhuje aj motivacny plat a to v rozmedzi 10-15 tis. € mesacne. Samozrejme sucastou tej mzdy by mala byt 70% pohybliva zlozka, ktora sa mu bude na zaklade vysledkov kazdy stvrtrok schvalovat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.