Tak sa mi vidí, že z trolejbusov to má za sebou aj 6602 ... Ale nové trolejbusy sú sakra kde?
osobne asi najlepsi kusok bolo "preprogramovanie" chopdu dveri, kedy pri plnom otvoreni vse otvorilo, a jedny zavrelo..a pri zavreti vse zavrelo, a tie jedny otvorilo
Nie je vsetko len o pocte dveri. TAM 272 mal v spicke lepsie zastavkove casy nez ktorykolvek MB ci dokonca SOR....Rychlost zatvarania, otvarania, zastavkova brzda, senzory vo dverach, zvysuje sa ti "bezpecnost" (i ked ziaden vazny ani smrtelny uraz z dovodu dveri nenastal ani na starych vozoch) no na ukor casu....zlate dobre stare autobusy. Isiel si z bodu a) do bodu b) a dostal si sa cca v case aky bol na CP. Dnes je ten cas o polovicu dlhsie, autobus vyhrava vseliake melodie, nedaj boze aby sa dvere skusili zatvorit ked je dakdo v okoli jednoho metra......lebo dnesna doba vobec nie je o case....tych 5 dveri je dan za rychlosti a "bezpecnost"...i ked by bohate stacilo nerobit v busoch take uzke dvere ako ma sorka vpredu....MBCC ma sice 4ks, no dostatocne velkych...a naberie to rovnako rychlo...
fanatikmhd
S499.1023 - hadam na to je vodic a kamera....a nie tisic fukncii zabranujucich zatvorit dvere.... A dverove kontakty vo vytahu su k comu? v prechodnom bydlisku mame 3 vytahy, vsetky bez dveri, a za celu historiu sa nikomu nic nestalo..tiez zbytocnost. Obzvlast v nakladnom vytahu, ked prepravujes nieco velke, a tie mamrdy dvere zavadzaju....a bez ich zatvorenia sa neda ist. Toto by som zrovna k prikladu nedaval...
Realne ti staci k bezpecnosti kamera u vozidiel na dvere 3/4/5, a blokovanie dveri od 5km/h.
Dam ti protiotazku - co taky vlak....videl si, zeby sa vlakova suprava nemohla pohnut, pokial niekto nestoji vo dverach?