Urcite nemaju, nema to ziaden zaklad v gramatickych pravidlach, ide skor o odflaknutu robotu toho kto robil cely ten system v ktorom sa u nas generuju CP.
Od 14. decembra 2014 vzniknu nove zastavky v Limbachu (Limbach, cintorin a Limbach, kruhovy objazd ? ) aj Novej Dedinke (Nova Dedinka, pri hati). Okrem toho sa do informacneho systemu tiez zavadza SADisticka zastavka Bratislava, Brodna - zrejme teda pride k premenovaniu zastavky Bratislava, Gagarinova v smere na ASMN a teda sa dokonci zjednotenie nazvov zastavok SL/DPB v BA.
Rekonštruovali to vraj kvôli potrebám ŽSR, nakoľko v tej bude sídli prevádzka neviem čoho... tie priestory pre cestujúcich sa s tou reko už len zviezli.
No presmerujú neviem prečo pekne obsadený osobák s príchodom 8:57, to je zlý krok. ?
Od 17. novembra ráno bude chodiť nový REX z Trenčína (6:07) na Nové Mesto (7:40).a Od decembra nový R z Levíc (prích. 6:29), okrem týchto spomínaných rýchlikov 6 Os celý deň tam/späť.
Už sa ale mesiac pekne hlásia prichádzajúce vlaky a ľudia len prebehnú cey stanicu rýchlo k električkám a hodiny im idú s náskokom 4 min. ? Už len rekonštrukcia nástupišťa zostáva...
Teraz je to najkrajšia stanica v Bratislave ? Pre koho to tak krásne zrekonštruovali netuším. V novom GVD smer von z mesta bez zmeny čiže 2x osobák okolo 6:30 toď vsio. Smerom do mesta pár vlakov pribudne hlavne od trate 130. No tiež iba ráno a dopoludnia.
Poznám na Východnom dosť ľudí no o tejto linke ani nevedeli. Tej linke chýbala propagácia a slušné podmienky. Nastupovať v poli a vystupovať na stanici, ktorá pripomína kulisy z filmu Hostel bez označenia spoja - počet ľudí, čo ňou cestoval bol hotový zázrak pri tejto konfigurácii. Opäť to bolo tak po bratislavsky nedotiahnuté do konca.
Pushpull na vnutromestkej S linke je hovadina ako hrom. Bratislava nie je tak velka, aby ju celu naplnila/dostatocne vyuzila (tiez nedas MBCC na L130). To skor tie Siemensy (ci co to je za znacku), co ma RegioJet.
Tak ale bavme sa o infraštruktúre ktorá je dnes (alebo v blízkej budúcnosti) k dispozícii... a na to plánujme dopravu. Lebo v stavaní vzdušných zámkov sme v BA experti.
Ad Dolné hony, súhlasím s tebou (ale podľa cieľa cesty), ale tu ide presne o to čo som písal - spojenie bude priame (nie oblúkom poza Slovnaft) a výrazne časovo kratšie (najmä v špičkách) a s plnou plejádov nadväzných spojov z Hl. st. Ale ak by som mal cestovať niekde z Nám. SNP na Dolné hony 93+RJ, tak to si radšej tie zápchy odsedím v trolejbuse a bude to pre mňa výhodnejšie - nemusím prestupovať, ide to každých max. 12 min (toto je dôležitý fakt ktorý si malo kto uvedomuje), dovezie ma priamo/bližšie k domu.
Muselo by samozrejme prísť k optimalizácii liniek MHD na Rendezi ,aby sa tie náklady vyrovnali. To máš ako neviem pre koho vybudovaný terminál v Senci na stanici . SAD jazdí po starom žiadne zvozy k vlakom sa nekonajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk