Reakcia na: 810zssk #203421:
To je síce pravda, ale v situácii, kedy objednávateľ nevie finančne zabezpečiť ani to, aby sa ľudia do vozidla zmestili, resp. aby vôbec jazdili vozidlá, ktoré si zaplatil, možno akékoľvek ďalšie spojenia ktoré sú využité na menej ako polovicu, považovať za nadštandard. Obzvlášť, ak dotácia takéhoto spoja v pomere k využitiu je takmer 5-násobná.Ak budeme mať zabezpečenú súčasnú sieť k uspokojivom rozsahu a stále bude dosť peňazí, tak potom nech sa zriaďujú aj takéto linky.
V opačnom prípade je dosť neférové, že z niektorých častí stoja ľudia ledva na schodoch a z iných častí má každý cestujúci vlastné dvojsedadlo.
810zssk
Preto podla mna napr. taka 155 mala opodstatnenu svoju existenciu tym ze vyrazne skvalitnovala obsluhu uzemia a zabezpecovala mobilitu obyvatelov Vychodneho (podstatne kratsie jazdne doby ako bus+elektricka) a na trase ktora je v podstate nosna pre tu oblast.