Keď som s tým ja išiel pár krát tak bola slušne zaplnená. Služobný spoj chodí ako návoz/zvoz zo smien .
L155 premávala cca. v 20 min.intervale počas špičiek.,takže to určite nebol "len"predĺžený služobný spoj.
Ja som ten spoj využil, no dostal som sa k nemu až na štvrtý krát lebo propagácia bola nulová a to nehovoriac o označení nástupišťa a spoja. Motal som sa bezradne medzi koľajami.
Som presvedčený, že ak by tento spoj stál Na Pasekách a následne pri Kremáku (čo je asi 20 krokov od zastávky východné), že by bol spoj riadne využívaný.
Definuj že mala úspech. Koľko z tých cestujúcich boli obyvatelia Rendezu cestujúci do mesta a koľko boli železničiari jazdiaci na režíjky, kvôli ktorým chodila tá 810 ešte ďalej ako na zastávku "Východné" a ktorým to v tomto smere defakto nahradilo ich služobný spoj? (akurát s väčším počtom spojov..)
Spojka medzi stanicami sa má prerábať na dvojkolajnú a asi až pri tej prestavbe tam pripadá zastávka Mladá Garda. Ako to tu bolo už písané nedá sa porovnávať prevádzka vlakov ,ktorá tam bola. Išlo iba o pár spojov.
Vlaková linka 155 mala úspech no stroskotala na financovaní. Je rozdiel ísť z Rendezu 6 min.na Predmestie alebo cca 20 min. keby bola potiahnutá na Slovany alebo Filiálku ako bola pôvodne plánovaná tak by bola časová úspora ešte väčšia.
Tieto predvolebné kortešačky sú taká lacná a priehľadná finta.. ALE
videl niekto osobne Kňažka? Či počas hodov, alebo niekde diskutovať s ľuďmi v meste? čo som ja videl Ftáčnik, Kratochvílová aj Nesrovnal boli osobne v stánkoch na Račianskom Vinobraní, tuším aj na Dúbravských hodoch a majú akcie kde sa prechádzajú/nachádzajú na nejakom mieste v centre. Ale dá sa takto stretnúť aj Kňažko?
Ak, ak... a ak by sa urbanizovalo územie okolo celej trate, tak by chodili plné aj v 10 min. intervaloch. ? Ale pôvodne bola reč o súčasnom stave.
Mimochodom, Černyševského plánovaná nie je a o Mladej Garde sú tiež dosť veľké pochybnosti (jej existencia na jednokoľajnej trati zabije 15 min. takt RJ).
No neviem, 30 min. interval vlaku na trase, kde autobus chodí každých 4-12 minút a trvá to ním polovicu času, nie je atraktívny. Možno keby tie vlaky premávali v 15-minútovom intervale, tak by to spojenie ľudia brali do úvahy, a počet cestujúcich by sa zvýšil možno aj 10-násobne, ale tých spojov by bolo 20x toľko čo vtedy, takže by boli ešte prázdnejšie. ? S-bahn je super, ale len na trasách, kde jej nemôže konkurovať iný typ dopravy.
Ale ak by sa vybudovali toľko omieľané nové zastávky (najmä v lokalite Čermyšovského a Martinského cintorína a Mladej Gardy) možno by potenciál bol. Ale keďže nemám žiadne údaje z prieskumov a pod., je to len môj názor.
vela ludi teda nie, ale kto si chce hodit sutrom, tak jeden oznam: "Milan Kňažko, Milan Ftáčnik, Ivo Nesrovnal a Miroslav Dragun prídu v stredu o 17:30 debatovať o vážnych témach do kultúrneho domu v Jarovciach. Témami diskusie budú najmä: diaľnica D4, projekt Metropolis, financovanie malých mestských častí a hrozba vedenia ropovodu cez Jarovce. Ak vás zaujíma vzťah budúceho primátora k Jarovciam príďte v stredu o 17:30 do kultúrneho domu." ? ?
To je síce pravda... preto počítam aj s tým, že by sa počet ľudí zvýšil (dokonca až trojnásobne). Ale keď raz dané spojenie v danom čase vyhovovalo cca 30tim ľuďom, tak ani pri výraznom navýšení počtu spojov nevidím reálne, aby sa dopyt výrazne zvýšil - však tam tí ľudia nezačnú cestovať zrazu len tak len preto, že to jazdí častejšie.
No hádam tá trať (a vlastne všetci) nedoplatí na toto predvolebné šturmovanie, lebo v našich podmienkach to bude dielo na x rokov... Škoda sa nad tým vôbec zamýšľať ?
Lebo tým chodilo minimum ľudí ešte v čase, keď v tejto trase vlak jazdil... No dobre, aj keby sa ten počet ľudí na vlak zvýšil 3-násobne, stále by ich bolo na jeden kĺbový bus.
Snad sa nevykolaji. Asi v povodnej trati budu eliny jazdit pomalsie. Je to vzdy lepsie ako v zime chodit na Florianske nam. pesi. Jozef
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
on-line