Ak, ak... a ak by sa urbanizovalo územie okolo celej trate, tak by chodili plné aj v 10 min. intervaloch. ? Ale pôvodne bola reč o súčasnom stave.
Mimochodom, Černyševského plánovaná nie je a o Mladej Garde sú tiež dosť veľké pochybnosti (jej existencia na jednokoľajnej trati zabije 15 min. takt RJ).
No neviem, 30 min. interval vlaku na trase, kde autobus chodí každých 4-12 minút a trvá to ním polovicu času, nie je atraktívny. Možno keby tie vlaky premávali v 15-minútovom intervale, tak by to spojenie ľudia brali do úvahy, a počet cestujúcich by sa zvýšil možno aj 10-násobne, ale tých spojov by bolo 20x toľko čo vtedy, takže by boli ešte prázdnejšie. ? S-bahn je super, ale len na trasách, kde jej nemôže konkurovať iný typ dopravy.
Ale ak by sa vybudovali toľko omieľané nové zastávky (najmä v lokalite Čermyšovského a Martinského cintorína a Mladej Gardy) možno by potenciál bol. Ale keďže nemám žiadne údaje z prieskumov a pod., je to len môj názor.
vela ludi teda nie, ale kto si chce hodit sutrom, tak jeden oznam: "Milan Kňažko, Milan Ftáčnik, Ivo Nesrovnal a Miroslav Dragun prídu v stredu o 17:30 debatovať o vážnych témach do kultúrneho domu v Jarovciach. Témami diskusie budú najmä: diaľnica D4, projekt Metropolis, financovanie malých mestských častí a hrozba vedenia ropovodu cez Jarovce. Ak vás zaujíma vzťah budúceho primátora k Jarovciam príďte v stredu o 17:30 do kultúrneho domu." ? ?
To je síce pravda... preto počítam aj s tým, že by sa počet ľudí zvýšil (dokonca až trojnásobne). Ale keď raz dané spojenie v danom čase vyhovovalo cca 30tim ľuďom, tak ani pri výraznom navýšení počtu spojov nevidím reálne, aby sa dopyt výrazne zvýšil - však tam tí ľudia nezačnú cestovať zrazu len tak len preto, že to jazdí častejšie.
No hádam tá trať (a vlastne všetci) nedoplatí na toto predvolebné šturmovanie, lebo v našich podmienkach to bude dielo na x rokov... Škoda sa nad tým vôbec zamýšľať ?
Lebo tým chodilo minimum ľudí ešte v čase, keď v tejto trase vlak jazdil... No dobre, aj keby sa ten počet ľudí na vlak zvýšil 3-násobne, stále by ich bolo na jeden kĺbový bus.
Pretoze proti nemu kandidovala teta Vasaryova a ta povedala tolko sprostosti ze tromfla aj pana Ivana G. Najviac sa mi pacilo ako slubila zeleznicu obyvatelom Zahorskej Bystrice ?
Pekny den.
Ohladom volieb si myslim, ze bratislavcania volia pravicovych politikov a nepochopil som, preco sa stal primatorom lavicovy p. Ftacnik. Mestki poslanci a primator by mali byt s vladou za dobre, lebo truc politikou neurobia nic az pred dalsimi volbami apon nieco, ako je to teraz. Idealne by bolo volit osobnosti bez vplyvu politickych stran, ktori su manageri a vedia riadit chod mesta alebo obce. Jozef
Pekny den.
Do 1. aprila je este daleko lebo dokoncenie elektricky do Dubravky do 10.11.2014 je asi aprilovy zart. Svedcia o tom fotografie z 27.10.2014. Ozaj divoka rekonstrukcia, najprv troleje a potom kolajnice a dalsie veci. Skor ma tesi, ze sa 10.11. poveziem konecne elinou do roboty. Byvam pri Hl. stanici a mam to pod dohladom. Jozef
čiže môj skromný názor: zase nie je koho voliť - Ftáčnik a KnažK.O. zastupujú finančné skupiny - jeden je kvázi ľavičiar, druhý kvázi pravičiar - aby mali ovce zdanlivo na výber...
Toho tretieho z elitného výberu ani nebudem komentovať, škoda reči. Ale nevadí, on to iste dá, nech už tým myslel čokoľvek. A ak to nedá, tak to určite vezme.
Teraz ma tu môžte písomne ukameňovať, ale zaujímalo by ma, čo si myslíte vy, že kto z top trojky môže najviac (ak vôbec) pomôcť Bratislave, resp. doprave?
Ja osobne mám výhradu svedomia dať hlas komukoľvek z tejto trojky. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMDi