Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ja by som bol za, aby sa celá ulica v okolí zastávky Blumentál stala neprejazdná pre osobné automobily .. mali by tam prístup len autobusy, električky a sanitky alebo také niečo.. Hrozne veľa vodičov a úplne premávajú blízko zastávky. Arogantnosť vodičov na tomto úseku je neskutočná.
Reakcia na: Ike #203354:
Je som nesrandoval. Vraj pre novú výstavbu bytových domov vznikne nová dopravná záťaž a budú potrebné semafory... tak povedali odborníci v územnom pláne zóny.

A ver tomu, že ak to niekto nebude sledovať, sú schopní tam ten semafor časom aj postaviť.
Reakcia na: ivanbuto #203352:
Počkaj počkaj... prvý apríl tento rok už bol....?
Reakcia na: zago #203335:
Je pravda, že tvorcovia grafikonu nepočítali so semaforom a opravou na Drotárskej, čo práve spôsobuje reálne problémy mimo špičiek, keď by nadväznosti mali fungovať a keď zápchy na Šancovej nie sú.
V poobednej a rannej špičke by mali garantovane fungovať len nadväznosti v smere do mesta; v smere z mesta to vzhľadom na zápchy na Šancovej reálne nemôže fungovať, keďže sa autobus musí stihnúť otočiť za fixný čas tak, aby stihol prípoj na trolejbus do centra. Kompenzácia za toto je, že linka 41 chodí v špičkách častejšie a každý druhý spoj na stanicu.
Reakcia na: Ike #203342:
Ad. 1. Žiaľ ale je tu snaha nielen o kríž, ale aj o cestnú svetelnú signalizáciu...
Reakcia na: Ámos #203350:
#nikdysatonerobilo #vsetcisunaobede #cestujucibytonepochopili
Reakcia na: Ike #203342:
ono je velmi zlozite mat k jednotlivym sluzbam nejaky "to do list", ktore by si vodic zakazdym, ked dostane nejaku sluzbu co dlho nesiel mohol precitat.
Reakcia na: TeBeCe #203334:
Takže predsa budú? Lebo toto som našiel dnes na stránke DPB... A iné tam nebolo... ?
Reakcia na: Vladimír #203346:
203+64 nie je nikym oficialne planovana, 203+41 (na stanicu) bola oficialne v juli medializovana ako plan.
Reakcia na: Ike #203344:
12metrový voz otočíš v smere z Drotárskej na Búdkovej jedine cez výstupište 203ky za predpokladu, že tam nebude stáť žiadny iný voz (maximálne minibus). Tak, ako sa zvrtne 9.5ka zo zastávky 41 o 180 do priebežného pruhu sa možno ešte ltt vytočí 10.5m voz, ale určite nie klasické sólo. Jedine potom cúvaním (a v tej križovatke to nie je bohviečo).
Takže uznávam, že nie je až taká potreba spájať 41 s 203 (tých pár ľudí si tam kľudne prestúpi tak ako to robia dodnes, v tom jednom smere to majú dokonca pohodlne na hrane), ale potom treba upraviť cp tak, aby sa tam 203 nestretla so 41, keďže nemá kde vyčkávať aby neblokovala 41.
Reakcia na: Ike #203344:
Súhlasím. Neviem, do akej miery je 203+41+64 plánovaná skutočnosť alebo len niečí sen. Myslím si ale, že na vyriešenie problémov s obsluhou Drotárskej úplne postačí predĺženie L64 po trase dnešnej L41 na Búdkovú s využitím pomocného pohonu a cestujúci budú vďační. Nehovoriac o problémoch "trojlinky", ktoré si spomenul a ktoré by veľmi pravdepodobne anulovali všetky jej zamýšľané prínosy.
Reakcia na: Ike #203344:
To je pravda. Treba zvazit vyhody a nevyhody.
Reakcia na: 810zssk #203343:
A bolo by toto potrebné? Lebo zas treba brať ohľad aj na skutočnosť, že takýto spoj by šiel viacerými oblasťami, kde sú dopravné zápchy a mohol by nabrať celkom slušné meškanie.
Reakcia na: 810zssk #203341:
Dokonca ta 203 ma ist potom az na hlavnu stanicu (co je trochu nestastne, lepsie by bolo spravit 203+41+64, teda na TrMy).
Reakcia na: MatejBA #203336:
Ad 1. Ja len dúfam, že predtým, ako dôjde k zatrolejovaniu L41 napadne niekoho spraviť z križovatky Hroboňova - Lovinského - Búdková kríž (myslím, že je to aj v ÚP).

Ad 2. Vo veľa prípadoch sú nechápaví vodiči. Pamätám si, keď sme prišli s L64 na vozovňu a čakala tam L41 na prestup. Vodič L64 zastavil a so zatvorenými dverami čakal. Potom začal trúbiť na L41, nech odíde zo zastávky (vodič L41 našťastie vedel o čo ide a stále čakal). Ľudia v L41 začali vodičovi klopať, nech otvorí a ten stále mlel svoje "mimo zastávky nemôžem" a nepočúval ani keď mu cestujúci vraveli, že je to garantovaný prestup. Po čase zrejme vodičovi L41 trklo, vystúpil a prišiel za vodičom L64 s otázkou, či je nejaký problém. Po krátkej diskusii medzi vodičmi nakoniec L64 pustila cestujúcich. Samozrejme, vodič sa neospravedlnil. Ešteže ten na L41 bol duchaprítomný.

Ad 3. Inak nemali by L207 a L212 mať odlíšené kadiaľ idú k VN? Pretože napr. na takej Mickiewiczovej prídu oba spoje naraz s rovnakým cieľom, hoci trasy majú odlišné

Reakcia na: zago #203335:
Zial keby bus cakal na 64 "donekonecna", nestihol by obrat a zas by sa zmeskal pripoj v opacnom smere.

Bol medializovany zamer predlzit linku 203 cez Drotarsku k vozovni Hrobonova po dodani trolejbusov s pomocnym pohonom. Potom bude mozna z Drotarskej cesta do centra priamo.
Reakcia na: AAA #203339:
Vraj majú výkon pomocného motora podobný ako normálny autobus, takže by to nemal byť problém.
Reakcia na: Ámos #203337:
Len je otázne, či tie vozy s pomocným pohonom sú schopné niekoľkokrát denne sa vyštverať hore na Drotársku.
Reakcia na: MatejBA #203336:
Tak ako som uz napisal, hadam pride spojenie L64 a L41, kedze maju rovnake intervaly a zaroven z predstanicneho nam. to na tu hlavnu stanicu zas az tak daleko nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.