Reakcia na: M.C. #203359:
a Salomon - osobne vidim s tym 2 problemy s Nesrovnalom/jeho navrhom1.) S-bahnom by sa obsluzila iba polka Bratislavy (pricom podla mna najvacsi zmysel by mala trat DNV-Hl. Stanica a Vajnory - Hl. Stanica, ostatne su nahraditelne elektrickou (Raca), ci zbytocne klukate (Petrzalka-Nove Mesto), ci jazdi na nich sukromny dopravca (Pod. Biskupice - Hl. Stanica))
2.) Staci sa pozriet, co robil Nesrovnal a SDKU s Bratislavou za poslednych X rokov ako poslanec a ako hlasoval.
Ike
Ad 2. Vo veľa prípadoch sú nechápaví vodiči. Pamätám si, keď sme prišli s L64 na vozovňu a čakala tam L41 na prestup. Vodič L64 zastavil a so zatvorenými dverami čakal. Potom začal trúbiť na L41, nech odíde zo zastávky (vodič L41 našťastie vedel o čo ide a stále čakal). Ľudia v L41 začali vodičovi klopať, nech otvorí a ten stále mlel svoje "mimo zastávky nemôžem" a nepočúval ani keď mu cestujúci vraveli, že je to garantovaný prestup. Po čase zrejme vodičovi L41 trklo, vystúpil a prišiel za vodičom L64 s otázkou, či je nejaký problém. Po krátkej diskusii medzi vodičmi nakoniec L64 pustila cestujúcich. Samozrejme, vodič sa neospravedlnil. Ešteže ten na L41 bol duchaprítomný.
Ad 3. Inak nemali by L207 a L212 mať odlíšené kadiaľ idú k VN? Pretože napr. na takej Mickiewiczovej prídu oba spoje naraz s rovnakým cieľom, hoci trasy majú odlišné