Reakcia na: S499.1023 #203174:
z mojho laickeho pohladu nevidim technicky ani bezpecnostny problem pouzitia takych ostrovnych nastupist, zvysi sa rychlost vystupu/nastupu ked ta 30T ma taku vlastnost preco ju nevyuzit, a ako side efekt by bolo rychlejsie vyvetranie interieru http://www.fastimages.eu/images/2nastupist.jpg
?
BigMac
Očakávaš, že 29/30T vlnkovitosť spôsobovať nebude? Ver, že bude.
Tých oblúkov nie je pár, je to cez 18% siete, presné údaje sa dajú zistiť.
A rýchlejšie sa vieš v ostrej prevádzke zbaviť vlkovitosti (fréza môže ísť aj medzi dvoma spojmi, najlepšie medzi posledným večerným a prvým ranným), ako pracne navarovať ohlodky na oblúkoch (čo sa ešte dajme tomu dá aj bez výluky) alebo meniť ojazdené koľajnice, čo sa už bez výluky moc dobre nedá, v našich podmienkach nedá (nikdy sa to tak nerobilo) a hlavne to stojí trošku viac peňazí. O výmene koľajového oblúka v pevnej jazdnej dráhe ani nehovoriac (Dúbravka). To tiež projektoval inžinier, ktorý tomu prd rozumie.