Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #203082:
Ospravedlnujem sa 🙂
Reakcia na: 810zssk #203076:
Súhlas. Ja len uvaldzam pohľad z druhej strany. Tiež by som rád, aby sme u nás veľa vecí ak už nie priamo konzultovali s verejnosťou, tak aby sme ich aspoň dostatočne vopred predstavili. Ale na to žiaľ nie je čas (nového človeka mi nikto nedá) a ani prostriedky (technické vybavenie, priestor...).
Reakcia na: 810zssk #203075:
Dúfam, že si pochopil iróniu môjho príspevku.
Reakcia na: ivanbuto #203079:
"zatváranie dverí je nastavená na neuveriteľných 9 sekúnd" a to sa neda nastavit inak?
Reakcia na: Ámos #203072:
5 dverí môže urýchliť výmenu cestujúcich. Momentálne je ale staničenie nových trolejbusov na zastávkach výrazne dlhšie oproti 14 Tr alebo oproti autobusom, z jednoduchého dôvodu, že dĺžka čas zatváranie dverí je nastavená na neuveriteľných 9 sekúnd.
Reakcia na: trolejbus6207 #203070:
pre úplnosť - ešte som zabudol na 2xTN12 + 1xTNB12 + 1xTNB18, takže spolu 38ks troloSORov v Česku...
Reakcia na: Ámos #203034:
keď by som si mal zašotoušovať, tak jednoznačne ten dvojkĺbový Hess Vossloh-Kiepe, s tým by som si naozaj rád zajazdil ?
Reakcia na: Valec #203069:
Predpokladam ze toto beztak musi riesit niekto kto nie je urceny na komunikaciu, ale realne sa tym podnetom venuje na odbornej urovni. A ked uz chceme porovnavat pocet ludi, noze porovnajme aj velkost miest a objem stavieb a podobnych zalezitosti.

Samozrejme nejakych ludi si to vyzaduje, ale je to dolezity proces. Neni mozne stavat elektrickovu trat napriec najvacsim sidliskom v meste bez akejkolvek konzultacie s verejnostou, to je chore.
Reakcia na: Valec #203064:
Absolutne nepochybujem ze blbe pripomienky prichadzaju aj tam. Celkovo nemam rad tuto vyhovorku, preco sa u nas vsetko pred verejnostou skryva, lebo "pridu neodborne pripomienky". So what? Nato ten proces je, aby sa to zvazilo a podla vaznosti argumentov bud akceptovalo, alebo zamietlo.
Reakcia na: Ámos #203072:
v tomto s Tebou nemienim polemizovať, to bola len pripomienka toho, ako sa dá nastaviť výberové konanie ?
Reakcia na: Jezo #203068:
k tým 14Tr - neviem, kde si prišiel na to, že sa vyraďovali po pár mesiacoch, tie najhoršie z overovacej nultej série prežili aj v Bratislave 7 rokov, prvá séria (6204 až 6218)sa prerábala vo fabrike, to je všeobecný fakt, potom vydržali minimálne 12 rokov každý jeden voz

k poslednej vete - nemáš pravdu, to len podľa českej legislatívy nemôže byť súčasne klíma a APU kvôli nápravovým tlakom, 50ks 27Tr pre Sofiu je vybavených aj klímou aj APU
Reakcia na: trolejbus6207 #203071:
5 dveri zrychluje vymenu cestujucich. Posad sa v spicke na Patronku a stopuj kolko stoji na zastavke MBCC a kolko SOR.
Reakcia na: Valec #203058:
to máš pravdu, však keby miesto piatich dverí požadoval DPB kĺbový trolejbus s dvoma motormi, tak si SOR ani neškrtne...
Reakcia na: Petto #203055:
to sa ale šeredne mýliš - dnes jazdí v Česku cca 170ks trolejbusov s kasňou Solaris, robí sa na viacerých ďalších zákazkách(najväčšia je dodávka pre Ústí nad Labem), troloSORov v Česku je dnes 34ks(31ks Hradec Králové + 3ks Teplice), spolu s Brnom ich bude stále len 64ks, tak tu nemystifikuj, ešte veľa vody pretečie Vltavou a Labe, pokiaľ sa troloSOR stane českou jednotkou, ak to vôbec niekedy dokáže ?
Reakcia na: 810zssk #203063:
A ešte jeden taký drobný detail. TfL má len na komunikáciu s verejnosťou viac ľudí, ako v BA plánuje dopravu v DPB, na magistráte, BSK a BID dokopy... to sa potom úplne inak komunikuje.
Reakcia na: fanatikmhd #203053:
Tak to sa odporucam aj previezt tym tureckym zazrakom, ktrory nikde v civilizovanej europe nechcu (vyjma par prezentaciek), napriklad takou 4917 - podla sluchu nerozoznas rozdiel od SORu... A to aj napriek technologickym "vychytavkam" v podobe novin povkladanych medzi jednotlive diely oblozenia.
Inak ked uz porovnavas naklady, kolko stoji udrzba a nahradne diely jednych a druhych?
Nehladal som autobusy co sa museli vyztuzovat, ale napriklad vsetkymi ospevovane 14Tr boli na zaciatku este zufalejsie a boli vyradene po par mesiacoch.

Inak ako tu bolo viackrat zdoraznovane - Solaris trofle byt nemohli, lebo neunesu aj klimu aj agregat. 😉
Reakcia na: 810zssk #203052:
no je to krok spravnym smerom.
Akurat dnes som si uvedomil, ze zanedlho bude 10 rokov od prelinkovania Petrzalky a v akych srackach (s prepacenim) vtedy DPB bol co sa za tych 10 rokov podarilo, tak by vtedy tomu nikto neveril.
Samozrejme nie su vsetky problemy vyriesene a nikdy ani nebudu, dokonaly svet neexistuje.
Ale ked uz sa bavime o definovani sirky ulicky v podmienkach verejneho obstaravania, pricom pred 10 rokmi sme riesili ako nekvalitne prizvarali schody a stale je vidiet cez diery cestu....

Dnes je uz skratka DPB a magistrat postaveny pred uplne ine problemy a otazky buducnosti, kam a akym smerom sa vybrat. Dnes sa uz neriesia existencne problemy verejnej dopravy v Bratislave, dnes sa uz riesia vizie.
Reakcia na: roman2 #203061:
Áno máš pravdu . Ale tak či onak to nieje chyba výrobcu . Ja teda netvrdím ani že kvalitovo sa môže SOR porovnávať s MAN-om alebo podobne . Ale obvinovať čisto výrobcu 😕
Reakcia na: fanatikmhd #203053:
No a s tebou sa o SORe bavit uz vobec nebudem.
prave z dovodov ake som napisal.
Len jedno dopisem, casto jazdievam L83 a L21/25 a vzdy som rad, ked konecne prestupim z MBCC do SORu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.