Ono DPB by celkovo mohol prist s konceptom ako vlastne ma vyzerat interier jeho vozidiel co do usporiadania a podobne s tym ze by potom taketo riesenie pozadoval od vyrobcu a nie ze sa doda to co vyrobca uniformne vyraba. V tomto ma dost fascinovala Kodan, kde busy maju interier rieseny viac-menej rovnako bez ohladu na vyrobcu (a na prvy pohlad sa zdalo ze aj na rok vyroby - aj starsie aj novsie vozy boli riesene podobne). Dokonca aj ten Solaris tam dodal vozy ktore mali rieseny interier tak ako vsetko ostatne co tam premava. Jedinou vynimkou je minibus a doubledecker
Na druhej strane je pravda, ze mesto moze lepsie zadefinovat poziadavky na vozidlo - hoci v ramci toho aby neboli diskriminacne. Podla mna napriklad by napr. mohlo zvysit svoje poziadavky pokial ide o parametre ako sirka ulicky a podobne - samozrejme tak aby vyhovoval viac nez jeden vyrobca.
šimpanza mám absolútne v paži, pre mňa je podstatná úspešnosť 26Tr a 27Tr, prípadne Trollina v Česku oproti 30Tr a 31Tr, uvidíme, čo bude z troloSORov za pár rokov na bratislavských cestách
To tu vysvetľuješ zbytočne... antiSORexperti nikdy nepochopia, ako funguje verejné obstarávanie a že zatiaľ, čo SOR bude mať o bratislavské súťaže záujem a bude vedieť ponúknuť nižšiu cenu, tak s tým nikto nič neurobí.
tato vasa obsesia ohladom SORov je uz trapna.
Najprv ste tvrdili, ze nevyrdzia pol roka, potom rok potom tri. Na jar to bude 5 rokov co budu tie vozidla jazdit a jazdia v pohode.
teraz mate zas problem s troflami. Ste jak pokazeny verklik a nikto vas tu uz vdaka tomu neberie vazne.
Ale Solaris v sutazi bol a prehral. Prehral pretoze ponukol vyssiu cenu. A bolo by uuuplne jedno kto by bol primatorom, mohol by tam sediet aj simpanz, vysledok by pri sucasnom zakone o verejnom obstaravani vzdy a vzdy rovnaky.
Najšokujúcejšie pre mňa sú stĺpy uprostred zastávok... neviem, či ešte niekde na svete vôbec stavajú takto do.ebkané stavby, ... to už asi v treťom svete. ?
Tá Bratislava ide z roka na rok dole vodou...cca. vodopádom d rokliny.
Inak ako je to s únikovými východmi v autobuse pri STK? Kontroluje sa ich prítomnosť alebo nie? Prípadne existuje nejaký predpis, ktorý sa tým zaoberá? Lebo nielen minule som si všimol, že ak by sa tým zaoberal nejaký predpis/úrad tak rovno môžeme odstaviť všetky Ikarusy 4xx lebo strešné únikové východy sú prichytené maticami miesto odisťovacích páčok. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto