Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tento SOR hate ktorý sa tu proste objavuje v pravidelných intervaloch jak mesačná výplata je skutočne už na zaplakanie . Ako bolo nižšie spomenuté .

Vy tu fuurt nadávate na SOR . Skúšali ste aj reálne zistiť dôvody prečo sú tie autobusy take "rozhegané " ? Lebo vozím sa SOR-mi ktoré sú z petržalky a skutočne vyzerajú ako šerble . Všade bordel , špina niečo niekde vrzga a pod . Zato keď sa preveziem SORom na takej L21 tak je bus relatívne pekný čistý . Áno aj ten vŕzga a neviem čo všetko . Ale zrazu príde na kus novo spravenej cesty pri Vjazde/Výjazde z DNV/do DNV pri Hornbachu a v celom autobuse je tichúčko aj všetko fajn. Takže problém bude asi niekde inde ako v SOR-e . Nikto nevraví že sú tie busy ideálne ale to že máme v BA cesty jak na Tanky a že vodiči po nich jazdia 70 , rovno cez diery a pod , ( jak sa pravidelne stáva pri vjazde na most SNP že tam každý vodič chytí pekne celučičkou pravou stranou každou nápravou jamu minimálne v 50 ) . Nehovoriac o tom že minule som šiel L83 na ktorej bol MBCC a ten zvuk motora jak ZETOR . Pískalo to , hučalo to neviem čo všetko . Ale hádzať čisto vinu na to že je to taký alebo onaký bus / trolejbus je skutočne mimo . Dovolím si tvrdiť že vina toho ako vozidlo vyzerá , píska , je čisté je z 75% na vodičovi a zvyšok je o chybe značky a pod .

Čistým príkladom je aj Citelis ktoré sú hnusné , ošarpané a snáď pekný kúsok som nevidel . Nevraviac o tom že sa my tie autobusy ani vnútorným usporiadaním nejako nelúbia ...
Reply on: trolejbus6207 #203042:
No v i Cesku (na Morave) sa v dalsich rokoch stane SkodoSOR jednotkou vdaka Brnu,kde vyhrali klbove 31 Tr - 30 ks a ked k tomu priratas zopar ks z Hradca Kralove, tak SkodoSOLARIS/Trollino sa stane dvojkou na ceskom trhu.
Reply on: fanatikmhd #203053:
No to Audi za 15 000 by som chcel vidiet, kedze A1ka zacina na 16,8 tisicoch v zakladnej vybave.

Kazdopadne by ma zaujimalo ako si dospel k presvedceniu ze Audi nestrati za 5 rokov na hodnote skoro nic.
Reply on: Ámos #203039:
Hm, pohoda.... ktoré vozy boli dodávané so tými šerblami? MBCC? Po prevezení sa.... nevyzerá to tak, že šerbel sa už už rozpadá (daktoré vozy pripomínajú IK435 v dnešných dňoch)... MBCC ide krásne. Poďme na druhý fakt. Ktorý autobus u nás sa kedy musel vraciať k výrobcovi na vystuženie nosného rámu? je to trochu proti šerblom.
Prakticky ich jediná výhoda je cena. Ovšem..to máš ako pri kúpe áut. V čase kvalitného vozidla (Trebárs Audi za 15 000) si kúpiš za 5 000 nejakého Renaulta. Je to fajn, prvé roky tu jazdí. O 5 rokov má renault hodnotu tak plnej nádrže, a rozpadá sa z neho všetko, čo ide. Audi má po 5 rokoch cenu ešete stále 12 000 €, a akurát s ňou ideš na druhú povinnú servisnú prehliadku. Nič sa ti nekazí, všetko ide ako má.
TO že JeTi vyhráva, je iba marketing. Kvalitu vozov za tým nehľadajme. Tu ma aj ZIL či UAZ vyššiu.
Reply on: Petto #203051:
Ano, ale to su bud dizajnove veci, alebo doplnkova vybava (infosystem). Hoci samozrejme je fajn unifikacia v tomto smere.
Reply on: 810zssk #203045:
Myslim si ze uz nejake to demo standardu bolo nastavene , vid takmer identicka vybava interieru , potahov, madiel , okien a klimy (hoc ta bez udania specif. vykonu) , BUSEciek i na lavej strane atd u troloSORov i novych busov
Nuz, zjavne niekomu horia terminy pod zadkom, tak hlada moznost ako sa vyhovorit na cokolvek ine len nie na seba... ?
Reply on: Ámos #203033:
ani zastávka Štúrova pred univerzitou nebude dostatočne široká...
Reply on: MatejBA #203047:
Ja si pamatam vjazd pre MHD z Prazskej aj v povodnom projekte (a vyjazd na Zabotovu). Co sa zmenilo? Zobojsmernili to tak ze aj vyjazd bude na Prazsku? Ako chcu riesit vyjazd MHD smer Hodzovo namestie? A vobec, co tak nejake detaily? ?
Reply on: Valec #203041:
to, že máme zlý zákon o verejnom obstarávaní, ma má presvedčiť, že SOR je najlepší len preto, lebo je najlacnejší?
Ono DPB by celkovo mohol prist s konceptom ako vlastne ma vyzerat interier jeho vozidiel co do usporiadania a podobne s tym ze by potom taketo riesenie pozadoval od vyrobcu a nie ze sa doda to co vyrobca uniformne vyraba. V tomto ma dost fascinovala Kodan, kde busy maju interier rieseny viac-menej rovnako bez ohladu na vyrobcu (a na prvy pohlad sa zdalo ze aj na rok vyroby - aj starsie aj novsie vozy boli riesene podobne). Dokonca aj ten Solaris tam dodal vozy ktore mali rieseny interier tak ako vsetko ostatne co tam premava. Jedinou vynimkou je minibus a doubledecker 🙂

Ale samozrejme je to aj vecou penazi.
Reply on: Valec #203041:
Na druhej strane je pravda, ze mesto moze lepsie zadefinovat poziadavky na vozidlo - hoci v ramci toho aby neboli diskriminacne. Podla mna napriklad by napr. mohlo zvysit svoje poziadavky pokial ide o parametre ako sirka ulicky a podobne - samozrejme tak aby vyhovoval viac nez jeden vyrobca.
Reply on: Ámos #203039:
No tak tu pohodu ja vidim inak pri 4-5rocnom vozidle. O pohode sa mozeme bavit pri starych vozidlach starej B serie.
Reply on: Ámos #203038:
šimpanza mám absolútne v paži, pre mňa je podstatná úspešnosť 26Tr a 27Tr, prípadne Trollina v Česku oproti 30Tr a 31Tr, uvidíme, čo bude z troloSORov za pár rokov na bratislavských cestách
Reply on: Ámos #203038:
To tu vysvetľuješ zbytočne... antiSORexperti nikdy nepochopia, ako funguje verejné obstarávanie a že zatiaľ, čo SOR bude mať o bratislavské súťaže záujem a bude vedieť ponúknuť nižšiu cenu, tak s tým nikto nič neurobí.
Reply on: Ámos #203038:
V konecnom dosledku vsak prehra mesto ktore objednalo co objednalo.
Reply on: gejza #203035:
tato vasa obsesia ohladom SORov je uz trapna.
Najprv ste tvrdili, ze nevyrdzia pol roka, potom rok potom tri. Na jar to bude 5 rokov co budu tie vozidla jazdit a jazdia v pohode.
teraz mate zas problem s troflami. Ste jak pokazeny verklik a nikto vas tu uz vdaka tomu neberie vazne.
Reply on: trolejbus6207 #203037:
Ale Solaris v sutazi bol a prehral. Prehral pretoze ponukol vyssiu cenu. A bolo by uuuplne jedno kto by bol primatorom, mohol by tam sediet aj simpanz, vysledok by pri sucasnom zakone o verejnom obstaravani vzdy a vzdy rovnaky.
Reply on: Ámos #203034:
stačila by mi aj Škodovka v kasni Solarisu a to Poliakov naozaj nemusím

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.