šimpanza mám absolútne v paži, pre mňa je podstatná úspešnosť 26Tr a 27Tr, prípadne Trollina v Česku oproti 30Tr a 31Tr, uvidíme, čo bude z troloSORov za pár rokov na bratislavských cestách
To tu vysvetľuješ zbytočne... antiSORexperti nikdy nepochopia, ako funguje verejné obstarávanie a že zatiaľ, čo SOR bude mať o bratislavské súťaže záujem a bude vedieť ponúknuť nižšiu cenu, tak s tým nikto nič neurobí.
tato vasa obsesia ohladom SORov je uz trapna.
Najprv ste tvrdili, ze nevyrdzia pol roka, potom rok potom tri. Na jar to bude 5 rokov co budu tie vozidla jazdit a jazdia v pohode.
teraz mate zas problem s troflami. Ste jak pokazeny verklik a nikto vas tu uz vdaka tomu neberie vazne.
Ale Solaris v sutazi bol a prehral. Prehral pretoze ponukol vyssiu cenu. A bolo by uuuplne jedno kto by bol primatorom, mohol by tam sediet aj simpanz, vysledok by pri sucasnom zakone o verejnom obstaravani vzdy a vzdy rovnaky.
Najšokujúcejšie pre mňa sú stĺpy uprostred zastávok... neviem, či ešte niekde na svete vôbec stavajú takto do.ebkané stavby, ... to už asi v treťom svete. ?
Tá Bratislava ide z roka na rok dole vodou...cca. vodopádom d rokliny.
Inak ako je to s únikovými východmi v autobuse pri STK? Kontroluje sa ich prítomnosť alebo nie? Prípadne existuje nejaký predpis, ktorý sa tým zaoberá? Lebo nielen minule som si všimol, že ak by sa tým zaoberal nejaký predpis/úrad tak rovno môžeme odstaviť všetky Ikarusy 4xx lebo strešné únikové východy sú prichytené maticami miesto odisťovacích páčok. ?
Petto