Reakcia na: Mike #202787:
Áno, viem, myslia si, že to už nebude pokračovať ďalej. Nechcem ani ja aby tu jazdili súčasne vozidla ale v prípade nejakej nečakanej situácie sa dalo odkloniť dopravu do Petržalky lebo je to bližšie. Ono pokračovať sa dá, takto to urobili aj v iných mestách a osobné som to videl v Mníchove keď predĺžili trať od Effnerplatz na St. Emmeram. Chápem aj to,že oni nemajú obojsmerné vozidlá a v tom prípade len predĺžili jednu z dvoch liniek ale ja nevidím problém nebudovať obratiská a v Bratislave chýbajú lebo v prípade odklonu ju musia dať až na koniec inej trate čo je zbytočné. Chýbajú aj informačné tabule ktoré by okrem odchodu liniek informovali o prípadnej uzávierke- odklonu. Teraz len tak na okraj sa chcem opýtať, Mercedes CapaCity ma zabudované akustické hlásenie zastávok alebo nie? To isté platí aj pre Sor táto otazka. Ďakujem
Valec
"Am Wochenende haben wir die U4 Strecke zwischen Schottenring und Heiligenstadt saniert. In 50 Stunden haben 50 KollegInnen (pro Schicht), insgesamt 1,2 Kilometer Schienen getauscht, eine Weiche erneuert, 1.500 Meter Stromkabel neu verlegt und rund 80 Brückenhölzer getautscht."
Prípadne obrazom: http://tvthek.orf.at/program/Wien-heute/70018/Wien-heute/8542289/E4-statt-U4-aber-nur-am-Wochenende/8543696