Reakcia na: S499.1023 #202621:
K prvému bodu som zabudol doplniť v čase dopravnej špičky, keď sú oba priebežné jazdné pruhy plné. Ono, mám taký pocit, že tie vnorené zaraďovacie a odbočovacie pruhy vo štvorlístkoch nemajú žiadnu podporu v 9/2009. Inak samozrejme sedliacka logika hovorí ísť rovno, pretože tým, že tým BUS pruhom plynule prejdem, neobmedzím nikoho (ani autobus, pre ktorý je určený), zatiaľ čo zmenou jazdného pruhu jedným smerom, aby som sa potom o 1s vrátil môžem spôsobiť nielen obmedzenie ale aj kolíznu situáciu.
Ike
1) Bus pruh Pražská, pripojenie z Kramárov. Myslíte si, že vodiči IAD by sa mali radiť do priebežného pruhu hneď ako je to možné, alebo by mali ísť až na jeho koniec a tam sa radiť?
2) Bus pruh Pražská - Šancová - môžu ho využívať vodiči odbočujúci na Štefanovičovu ulicu ešte pred križovatkou?
3) Bus pruh na Panónskej ceste na nadjazde ponad D1 a Einsteinovu. V prípade ak sa vodič vo štvorlístku otáča do Auparku, môže využiť celý BUS pruh?