Je to tak, aktuálne už oblúk nie je kam preložiť. Mesto a DPB sa opäť zaslúžili o zachovanie rýchlodrážneho charakteru nosného dopravného systému, ktorý pokračuje najmenej po zastávku Záhumenice - mám pocit, že deň celkového rozpadu tohto úseku bude už čoskoro tu ☺
Tak to už by bolo na šikovnosti danej partie,ktorá by robila konkrétne úseky.Je jedno kde by sa "stretli" ide o to,že by to teoreticky bolo dokončené v plánovanom termíne.Takto neverím,že to dokončia do novembra.Veď budúci týždeň končí september a oni ako keby nič neurobili (aspoň tak to vyzerá) ? to už skôr zbúchajú koľaje od TPDčka po Vlastenecké nám. tam to vyzerá ako keby sa každú chvíľu mali začať pokladať koľaje ? ? ?
Primátor je zodpovedný za magistrát, a v oblasti dopravy teda toho magistrát má na zodpovednosti relatívne dosť - napríklad aj sfušovaný projekt prestupného uzla Blumentál.
Aha, no nepoznám právnu terminológiu. No z laického hľadiska je pre mňa súťaž to, kedy sa dajú posielať ponuky (súťažiť). Keď sa už nedajú posielať ponuky (nemôže prísť ďalšia), to beriem ako uzavretú súťaž. To, že sa teraz budú ponuky otvárať a vyhodnocovať kritéria, to som bral ako druhý krok - vyhodnocovanie súťaže. Ale rád som sa dozvedel niečo nové
Len úsek Kýčerského (nim. financií) - Radlinského pôjde za Eurofondy a tam sa iba pred nedávnom uzatvárala súťaž na zhotoviteľa a ešte bežia zákonné lehoty.
ešte dopním,že tá trať v Dúbravke bude mať nedostatky hlavne,čo sa týka zastávok a i.,ale narážal som skôr na koľajisko samotné.A naozaj ma štve,že ju nezatrávnia ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho