Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #202485:
Nasadené budú na linky, na ktorých už takýto typ trolejbusov jazdí. - cize 204, 209 a 210? 😃
Minule na zadnom BUSE transparente v L70 svietila konečná zastávka NOVÝ MOST ... to akože za dva roky nevedia zmeniť cieľovú zastávku ? ?
Ked uz je rec o 1414, tak sa opytam - aky ma aktualne predny transparent a odkial je ziskany? Pretoze podla fotiek jazdila s inym.
Vdaka
Reakcia na: Mike #202471:
Dobre vieš, že ak by to bola pravda, tak by električky nestáli na každej križovatke, fungovali by na každej zastávke predzvesti, nevznikli by kváziriešenia ako na Radlinského a to sa žiaľ nebudem vyjadrovať k flexibilite, kde nehoda, prasknutá koľajnica, pokazené vozdilo, či nehoda vyradí celú radiálu. V Bratislave je električka proste autobus na koľajniciach.
Reakcia na: S499.1023 #202473:
Fungovať neznamená len mechanicky pracovať, ale aj plniť účel.

Ak poviem, že električková doprava v Bratislave nefunguje, tak predpokladám, že ako rozhľadený človek vieš, že tým nemyslím, že by pokazené a nefunkčné vozy stáli vo vozovniach.

V Bratislave je električka doplnok. Neplní žiadny nadradený účel. Už dávno mali byť radiála po radiále zrekonštruované na vyššiu rýchlosť (najmä na fyzicky oddelených úsekoch), mal by byť kvalitný NP vozový park, informačný systém a absolútna preferencia (práve ťa zrejme napadlo, ako ma zvozíš, že je to nereálne, ale samozrejme tým myslím relatívne absolútnu preferenciu [oxymoron, ale chápeme sa]). K tomu P+R parkoviská a obratiská prímestskej dopravy.

Ako som písal do inej diskusie, krásne laboratórium by mohla byť Račianska radiála. Počet dochádzajúcich je tu o čosi menší ako na I/61, zápchy slušné a električka sa tu celkom k NDS približuje.

Celé by so stálo len zlomok vynaložených prostriedkov na metro. Už len skutočnosť, že na Detvianskej má prednosť cestná premávka je dôkaz, že "preferencia je výsmech.

Tu by sa inak plne hodilo zariadenie opísané v 8/2009 § 10 ods. 5

"V osobitných prípadoch, napríklad na zabezpečenie
vjazdu električky na cestu, sa používa signál s červeným
svetlom „Stoj!“, ktorému predchádza signál s plným
žltým svetlom „Pozor!“; vodič je povinný zastaviť
vozidlo pred priečnou súvislou čiarou (č. V 5a, č. V 5b
alebo č. V 5c), a kde taká čiara nie je, pred svetelným
signalizačným zariadením."

čo je inak riešenie aplikovateľné práve na preferenciu električiek, ktoré som zatiaľ v praxi nikde nevidel.

Reakcia na: S499.1023 #202466:
? ? ? Tento prispevok bolo treba.
Reakcia na: AAA #202474:
v CMO mozno. Dole Dubravkou ak mas nizky prah pudu sebazachovy, tak urcite. Ale hore KV a Dubravkou, neverim. ?
dnes okolo 15.30 som bol svedkom zaujímavej súbežnej jazdy na Novej dobe (predpokladám, že išlo o vozy odchádzajúce z DOD) ? https://imagizer.imageshack.us/v2/1155x649q90/538/JOjlIJ.jpg
Reakcia na: AAA #202475:
Handra bola v kraťase.
Reakcia na: S499.1023 #202473:
Mozno vyraz "nefunguje" je trochu nepresny, ale nie je to nosny system na urovni na akej by mal byt. Vliect sa kazdou zakrutou, vyhybkou, krizovanim, stat pomaly na kazdom semafore, pripadne spomalovat kazdu chvilu na 20 lebo sa nam rozpada trat, atd. skratka nie je pre cestujuceho atraktivne.
Reakcia na: Mike #202471:
Pokiaľ ten nosný nadradený systém predbehnem pomaly ja na bicykli, pričom nie som žiadny profi športovec, tak asi tá električka taká úžasná nie je.
Reakcia na: Ike #202470:
Zaujímavý pohľad. Ja pri návštevách Bratislavy električkou bežne cestujem a až na vozidlá z roku dva nemám pocit, že by niečo nefungovalo.
SOLARIS 1210 sa este spojazdni alebo je to uz zdroj nahradnych dielov ? Nejazdi uz takmer rok od 25.9.2013 podla imhd.
Reakcia na: Ike #202470:
" Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená." - Tvoj uhol pohľadu.
Reakcia na: S499.1023 #202466:
V tomto s tebou úplne súhlasím. Úvahy o mačkopsovi sú na úrovni bezdomovca, ktorý rozmýšľa, či si raz v dome dá do kúpelne platinové pákové batérie, alebo zlaté kohútiky. A navyše si myslím, že nemožno prepájať niečo, čo nefunguje. Lebo električková doprava v Bratislave v podstate nefunguje. Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená.
Reakcia na: 810zssk #202462:
8 je pre mna dlhy interval na cakanie, pri 5 min.intervale to uz nepotrebujem
Reakcia na: S499.1023 #202466:
Samozrejme ak by to vyslo ako drahe riesenie tak urcite ho nebudem podporovat 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.