http://www.inba.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600185&id=2498
Počas celého týždňa budú prebiehať nasledovné aktivity:
cestovanie bezplatne v MHD v dňoch 16.-22. 9. (doklady, ktoré treba predložiť, sú platný technický a vodičský preukaz),
propagácia cyklonavigácie pre smartfóny,
testovanie elektrobusov,
kontrola nelegálneho parkovania a jazdy v BUS pruhoch, nelegálneho parkovania na chodníkoch, na cyklotrasách (spolupráca magistrátu a členov komisie pre cyklistickú a pešiu dopravu s mestskou políciou)
bol som vyslisany, ? ? ? ?
Počas celého týždňa budú prebiehať nasledovné aktivity:
cestovanie bezplatne v MHD v dňoch 16.-22. 9. (doklady, ktoré treba predložiť, sú platný technický a vodičský preukaz),
propagácia cyklonavigácie pre smartfóny,
testovanie elektrobusov,
kontrola nelegálneho parkovania a jazdy v BUS pruhoch, nelegálneho parkovania na chodníkoch, na cyklotrasách (spolupráca magistrátu a členov komisie pre cyklistickú a pešiu dopravu s mestskou políciou)
bol som vyslisany, ? ? ? ?
Ike
Strmé Vŕšky sú komplex, nová časť ZB, kde sú/budú ľudia s trvalým pobytom, platiaci dane. Trvalý pobyt budú mať na území mesta Bratislava. Majú plný nárok na obsluhu MHD. Tu sa nikto nebaví o rozsahu, ale o tom, že nárok na obsluhu majú. Žiadať presunúť kompetenciu obsluhy tejto lokality pod m.č. znamená dať jej komerčný, nadštandardný štatút. To ale nie je pravda.
"Spodok" Karlovky nemá žiadne privilégia. Ťaží len z polohy pri električkovej trati. Svet nekončí v Karlovej Vsi ale tá trať pokračuje ďalej. Obyvatelia Karlovej Vsi majú síce spojenie s centrom každé dve minúty, ale treba si uvedomiť, že tie spoje nie sú len pre nich. Sú aj pre Dúbravčanov, obyvateľov DNV, obyvateľov Dlhých Dielov, teda v konečnom dôsledku aj pre Teba.
Ak by som to premietol do tvojej logiky, tak by som povedal, že mesto by malo menej prispievať na električkovú dopravu do Dúbravky a chýbajúcu časť nech preplatí m.č. Karlova Ves.
Takýto "separatizmus" m.č. by ale v konečnom dôsledku viedol len k väčšiemu chaosu.
A tú poslednú vetu, čo si napísal, si dobre prečítaj a zapíš za uši ? . Pretože nad rámec je napríklad linka 133. Teda absolútne nesystémový prvok.
(miesto nákladov na prevádzku tejto linky by možno mesto mohlo zabezpečiť lepšiu preferenciu električky, vybudovať priadny prestupný terminál Molecova a možno aj nejaké to obratisko pre dvojsmerné električky na Molecovej).