.
. Je oficiálne dokázané, že akákoľvek električka tu pri rýchlosti pod 7 km/h na 99% vykoľají. Optimálne je to od 10 do 20 km/h.
.
a obyvatelstvo vycvicene k tomu, aby MHD povazovali za nieco, bez coho sa nezaobidu a naviac, co je v meste pre nich. (Samozrejme, takto musis mat vycviceny aj DP.) Plus si zober region s obrovskou nezamestnanostou, ktora ti tych ludi sice frustruje, ale aj dost skludni a umravni a hlavne prinuti ich pouzivat MHD. Plus mesto, v ktorom je sice 17 kostolov, ale ani jeden verejny dom - v meste s takou "poboznou" atmosferou ludia nenicia busy, bo sa hanbia - a v takom meste sa nevyskytuju fetaci. Ozrani v najhorsom pripade pozvracaju dlazku v nocnom spoji (ti inteligentnejsi zvracaju v 14Tr za jazdy postojacky von oknom na zadnej plosine
) Takze az ti bude topmanazment DPB pri pive argumentovat, ze v PO nie su vandali, tak mozno na tom nieco malo (nie vela) bude
Sarko
Vrátim sa ešte, ako si to nazval, k Tvojej naivnej predstave odcúvania električky dispečerom
Ako som si dodatočne overil, dispečer nesmie za žiadnych okolností riadiť vozidlo MHD alebo akokoľvek suplovať vodiča električky. Ak by k niečomu takému aj došlo, v prípade akéhokoľvek problému si za to zodpovedá sám vodič. Dispečeri poväčšinou ani nemajú vodičské oprávnenia. Napr. v KE ich z celkového počtu majú len dvaja.
Preto je teoreticky len jedna možnosť, vodič bude cúvať sám a dispečer sa bude z bezpečnostných dôvodov nachádzať na stanovišti vodiča.