Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #201325:
Len doplním, že to je najmä z dôvodu zahnutého tvaru dverí vozňov hlbinného metra, kedy dochádza k nepekným ranám pre ľudí neznalých, resp. tých, čo si neuvedomia, že aj keď stoja vo vlaku, ich hlava je mimo neho. Plus, najčastejšie hlásenia sa týkajú ľudí, ktorí sa ťažko opierajú o dvere - čidlo následne blokuje rozjazd krátko po potiahnutí súpravy (ale nebrzdí) a nasleduje šklbací rozjazd pokiaľ sa danej osobe neuráči odlepiť od dverí.. Zaujímavé aj je, že po dosiahnutí vyššej rýchlosti systém zrejme začne hlásenia o nedovretých dverách ignorovať a vlak už neobmedzuje.
Reakcia na: mrkvakj #201329:
Slovenský ŤZP preukaz určite neplatí a keby aj, vo Viedni, pokiaľ viem, ŤZP žiadnu zľavu nemajú (minimálne nie pre jednorazové cesty), čo dokazuje aj tento leták o bezbariérovej doprave (najmä fotka hneď na obálke).

http://www.wienerlinien.at/media/files/2014/barrierefrei%20unterwegs_29149.pdf
kedže neviem po nemecky, chcel by som sa spýtať či v rakusku platí slovenský preukaz ZTP, alebo či sa dá vybaviť niečo ako je europská kartička poistenca. A ešte ked platí tak aké zlavy má ZTP vo vlakoch OBB a v mhd vo viedni,

díky za odpovede

P.s: prepáčte že to davam sem ale ako som už spomýnal inde je to mrtvé.? ? ?
Reakcia na: petoo #201326:
"O 08:53 nahlásil vodič autobusu linky číslo 64"
autobusu?

"Ďalší prípad zle zaparkovaného vozidla, ktoré bránilo prechodnosti MHD na cestnej komunikácii sa stal o 13:04 na križovatke nahlásil vodič linky číslo 202 prekážku na ceste, ktorú tvorilo odstavené auto na križovatke Ul. 29.
augusta, Cintorínska. Osobný automobil znemožňoval odbočenie MHD doľava. Na miesto boli privolaní dispečeri a polícia."
Toto je zas v akej reči?
Reakcia na: petoo #201326:
Ja sa len modlim aby nevyhral Ftacnik a aby potom nove vedenie mesta vyrazilo Belfiho aj s jeho cvokarnou a nezostal po nom ani smrad ...
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/vandali-zavazne-poskodili-autobus/

"Dispečing DPB zaznamenal počas včerajšieho dňa 29. júla 2014 niekoľko .... "

To že sa tlačove oddelenie DPB zaoberá naozaj všeličím (len nie tým čim by sa malo) sme si už asi všimli všetci ? ale veštenie je myslím že novinka ?

inač som zvedaví akým patentovaný spôsobom si dielne poradia s tým mechom, žeby plech a nity ? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #201324:
ten mikrofón beriem - v Londýne bežne strojvodca metra hlási do rozhlasu "mind the closing doors, please" keď niekto skočí do zatvárajúcich sa dverí, prípadne ich "drží"...
Reakcia na: frenky #201323:
Ja si len myslim ze vychovavat jedneho cestujuceho na ukor desiatok ostatnych nie je spravne. Tvojej argumentacii rozumiem a do velkej miery suhlasim, preto netvrdim ze pretlacenie by malo byt standardnym postupom... ale po 10-15 sekundach je uz fakt lepsie to pretlacit ako cakat na zazrak.

A potom su vodici ktori dokazu slusne cez mikrofon oznamit aky je problem a slusnym sposobom poziadat cestujucich aby dvere opustili - a to je podla mna najlepsi sposob 🙂
Reakcia na: 810zssk #201320:
Na zastavke mozes stat aj 10 minut, mozes zvonit aj 20 sekund pred zatvorenim dveri a aj tak sa najde dement, ktory sa ti vrazi do dveri prave v tu chvilu, ked ty zatvaras dvere a potom bude hukat ako pilinak. Samozrejme, rozpravam o situaci, ked dobiehaju kolmo na voz. Takze prave pre taketo pripady ludskej debility vymyslel niekto, ze bude fajn, ak sa namontuju fotobunky na dvere. Ak tam ta fotobunka raz je, neexistuje, ze ja ju budem pretlacat. Z nejakeho dovodu to tam je, tak to budem pouzivat, aj keby som mal na zastavke stat pol hodinu, pretoze inak sa to ti ludia nenaucia. Rozumies? V jednom prispevku pises o tom, ze ludi to treba naucit a hned v dalsom pises, ze treba pretlacat fotobunku. Nie, netreba. Aj cvicena opica pochopi, ze pokial v tych dverach bude stat, tak sa nezavru.
Reakcia na: Ik #201321:
Argumentuj prosim namiesto osobnych utokov. Vdaka.
Reakcia na: 810zssk #201320:
Samozrejme, že tebe nie. Ty nesedíš za volantom a nie je to na tvoju zodpovednosť, je to na triko vodiča, ktorý možno 15 rokov a viac jazdí.
Pokiaľ ide o zdržanie, bohužiaľ autobus nebude nikdy taký rýchly v tomto meste. Nie je tu nič čo by umožňovalo rýchlosť. Žiadna preferencia, úbohý stav ciest, zastávka pri každej lampe atď...šak to poznáme.
Reakcia na: Mike #201318:
Ide o ten pomer, samozrejme jazdit s neblokovanymi dverami je sialenstvo. Pretlacenie fotobunky ak uz je zrejme ze nikto nenastupuje/nevystupuje (a to zrejme je, ak stojim na zastavke a uz 5 sekund sa nic nedeje) mi nepride ako bezpecnostne riziko.
Reakcia na: Ik #201317:
Ide o uplne normalne prirovnanie: hlada sa spravny pomer medzi bezpecnostou a nejakou normalnou rychlostou prepravy.

Samozrejme ze najma treba ludi motivovat tam nestat, ale kym tam stoja tak v klude stat v zastavke dve minuty nie je normalne. To uz rychlejsie je tie dvere pretlacit, ist sa tam osobne pozriet ci nikto nie je privrety a odist (hoci samozrejme by to bolo absurdne).

Ked "pretlacis" fotobunku, medved ti nebude signalizovat ze nebudes mat dolahnute dvere a umozni ti pohnut sa s nimi? (neviem, preto sa pytam)
Reakcia na: 810zssk #201314:
"Efektívnejšie" .. no za akú cenu... To je asi ako keď mi príde efektívnejšie prejsť nejakú križovatku na červenú (keď vidím že nič nejde..), ako čakať tam zbytočne minútu a pol.. Alebo mi príde efketívnejšie zrušiť blokovanie rozjazdu a rozbiehať sa s otovrenými dverami,.. tiež tým ušetrím na celej trase minúty..
To tlačidlo nebolo určené na pretláčanie fotobunky. Ani to nikto vodičom neprikázal, aby to robili (lebo ani nemôže). Iná vec je, že to v núdzovom prípade takúto funkciu umožňuje, a väčšina vodičov na to prišla. (ale nie všetci..)
Reakcia na: 810zssk #201316:
Práve o tom som písal, keď niekoho privrie do dverí ak deaktivuje fotobunku. Tato funkcia umožňuje vodičovi úplne sa distancovať od dverí. Veľa cestujúcich vodiči potiahli na starších vozoch, aj na SOR-e sa to podarilo. Niekoľko vodičov skončilo aj na súde kvôli tomuto, preto sa stále hľadajú pokrokovejšie funkcie ako tomuto zabrániť.
Skôr si myslím, že nie je dostatočné informovanie cestujúcich zo strany DPB o tom, kam sa až majú postaviť a najmä preplnenosť spojov na linkách kde jazdia medvede.

To prirovnanie čo si napísal je úplne scestné, nemá s týmto nič spoločné.
Reakcia na: Ik #201315:
A ked niekoho privrie bez fotobunky?

Preco by to mal robit? Ja neviem, preco by nemal jazdit napr. 10 km/h? Vsak snad nebude nadriadenemu vysvetlovat ak bude mat nehodu lebo isiel 50 km/h. Co tam po tom ze naberie niekolko minut meskania, ze?
Reakcia na: 810zssk #201314:
Ty budeš ten, ktorý bude vysvetlovať nadriadeným ak náhodu vodič zovrie vo dverách niekoho a ten sa bude následne sťažovať? Ty dorovnáš chýbajúce odmeny tomu vodičovi?
Prečo by to mal vodič robiť?
Reakcia na: Mike #201313:
Tak neviem, mne pride efektivnejsie podrzat jeden gombik trochu dlhsie ako vyrabat meskania.
Reakcia na: 810zssk #201312:
Ale tá funkcia pretláčania nie je na prevádzkové používanie. Vodič zvyčajne tých ľudí po čase upozorní, aj keď nie vždy pochopia čo sa od nich žiada...
Reakcia na: Mike #201309:
Ja zas mam skusenost (zo 68) ze vacsinou uz vo dverach nestoja. Na druhej strane, ak sa niekde stoji 2-3 minuty tak vodicovi treba zakazat jazdu na MBCC, kedze nevyuziva moznost dvere zatvorit napriek fotobunke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.