Zatrávnená urcite nebude, lebo tráva potrebuje pravidelnú údržbu (kosenie, polievanie, dosadzanie atd...) a akonahle sa v DPB spomenie slovo údržba a ešte k tomu pravidelná niektorí zamestnanci dostávajú panický záchvat...
Akého charakteru? Lebo v ich prípade by som nevedel, čo je lepšie... alebo horšie...? Či bzučiace trolejbusy, alebo otrasná stena, ktorá bude vytvárať tôňu.
Neviem, ci niekto spominal - v noci sa menila vonkajsia kolajnica v obluku - Nad Luckami -> Segnerova, ostali tam este nove kolajnice, neviete, co sa ma este opravovat? ?
Je možné niekde reálne podporiť aby rekonštruovaná trať bola v Dubrávke zatrávnena?
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
"V nočných hodinách sa spravidla v prostriedkoch MHD alebo na zastávkach MHD vyskytujú neprispôsobiví cestujúci alebo občania pod vplyvom návykovej látky."
Ako je mozne, ze ked to DPB tak dobre vie, tak nie je ziadne upozornenie v zastavkovych CP? ?
Inak, aj toto by si mohli niektoré združenia už konečne zapamätať:
"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."
a predsa Pressburgerbahn mozno bude ?
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"
"na konečnú Molecova, ktorá sa stala priebežnou konečnou (cestujúci nemusia vystúpiť)"...to je zaujimave...doteraz bola priebeznou stale, tety od stola nevedia o com pisu. Pri tych meskaniach co teraz nabera sa priebeznou (neplanovane) stalo skor CSU...
A ešte "V rannej špičke trvá cesta desiatky minút." a tým čo cestujú z Dúbravky, Dlhých Dielov, Devínskej, Ružinova, Vrakune.. trvá akože do 9 minút? A po ďalšie: kam sa dôchodcovia ponáhľajú? A prečo cestujú v rannej špičke, kedy sú spoje najplnšie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."