Ktorá VŠ ti vydá potvrdenie s platnosťou skôr ako od 1.9.? Lebo bez ohľadu na to, či sa zápis koná 2.7. alebo 21.9., študentom VŠ sa stávaš až po zápise, avšak najskôr 1.9.
Lenže zápis na VŠ (tiež sa jedná o STU) je až voľakedy v auguste (septembri?), dovtedy oficiálne nie som ich študent a pochybujem, že by mi potvrdenie dali. Dokonca ešte neposlali ani vyjadrenie o prijatí na štúdium.
Dobre ale chápem, že ak by mi to potvrdenie na STU náhodou dali, tak s tým potvrdením zájdem na DPB a oni mi predĺžia platnosť zľavy na starom ISICu?
Toto som riešil tiež, stačilo ísť na VŠ, ak už si zapísaný že ideš tak ti potvrdenie papierové vydajú (aj tak než dostaneš ISIC tak medzitým ubehne napr pri STU skoro celý mesiac) a rovno s ním na DPB. Školy už na toto sú pripravené. Pri prechode na VŠ totiž skutočne položka "študent" ktorá fiiguruje s tvojím menom zaniká len po zmaturovaní už 30.6.!! Preto treba ísť na VŠ. Nebo s tým problém, predĺžiš o 3 mesiace, a následne keď vyfasuješ ISIC, šup s PCL tam. Aspoň nebude potreba nová fotka aj na PCL kartu
To riešenie od Mike je odosť jednoduchšie. Prakticky iba vykusanie toho travnika medzi pruhmi, vyasfaltovanie (plus vytvorenie oporného múra nadjazdu zo strany z východu) a máš krásne donútenie vodičov chcejúcich ísť na Bosákovu aby šli vľavo, pruh začne klesať (spojený s protismerom (možnosť oddelenia nejakou zábranou), a pekne sa s cestou Bosákova-Mosty stočí ako obojsmerka a primkne sa k pruhu EUBA-Bosákova. Nádherné, jednoduché... Len potom budú mať autá od EUBA problém zahnúť na bosákovu. Je tam STOPka, a keď pustí vlna od Bosákovej voľno na prejdenie (červená na križovatke), tak od Apolla pôjde kvantum áut v kuse (Nakoľko i keď z mesta chodia vo vlnách, tie rôzne rýchlosti od 40tky po 120tku ich roztrúsia v Pe na neustály tok.... Plus MHD....
Práveže neplatí, zľava bola len do 30.6. Terajší PCL s platnosťou do 5.7. ešte v pohode funguje, ale už sa nedá kúpiť nový PCL (skúšal som v automate). U ZSSK je zľava tiež len do 30.6.
Avšak mi nejde o zľavnený lístok, nemám problém si kúpiť celý, len sa mi nechce zbytočne si vybavovať kartu na dva mesiace...
Nad týmto som sa zamýšľal už dávnejšie a moje riešenie by bolo iné s celkom nízkymi nákladmi a pri minimálnom obmedzení premávky.
smer Dolnozemská
1. - ľavý pruh z Apolla by išiel tak ako dnes, akurát stúpanie na nadjazd by bolo kratšie a strmšie.
2. pri zjazde z prístavného mosta by sa cesta smer Dolnozemská posunula medzi tieto dva piliere kde sú teraz bilbordy a hned za žel. traťou by začínal nadjazd stúpať do výšky toho dnešného na ktorý by sa napojil.
smer Bosáková
3. Súčasná cesta vľavo od bilbordov z prístavného mosta by zostala ako 1 pruh a s pravým odbáčacím pruhom od Apolla by vytvorili dvojpruh. Za žel. traťou by sa stočili vpravo popod navrhovaný nadjazd (aby nemusel byť taký vysoký nadjazd tak by išla cesta trocha hlbšie ako dnes) a dvojpruh by vyústil na Bosákovej. V podstate by vzniklo niečo také ako v mlynskej doline popod dialnicu od patronky
p.s predchádzajuci príspevok nejak zblbol linky tak poprosím vymazať a každy nech si to najde sám na google maps
Nad týmto som sa zamýšľal už dávnejšie a moje riešenie by bolo iné s celkom nízkymi nákladmi a pri minimálnom obmedzení premávky.
smer Dolnozemská
1. - ľavý pruh z Apolla by išiel tak ako dnes, akurát stúpanie na nadjazd by bolo kratšie a strmšie. https://www.google.sk/maps/@48.128264,17.129813,3a,75y,323.1h,92.67t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIlwlc4QXinRiHS6CbEFdNg!2e0?hl=sk
2. pri zjazde z prístavného mosta by sa cesta smer Dolnozemská posunula medzi tieto dva piliere kde sú teraz bilbordy https://www.google.sk/maps/@48.130483,17.129068,3a,75y,158.49h,77.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1s6QkaweQsHp2cFczdW9IUGQ!2e0?hl=sk a hned za žel. traťou by začínal nadjazd stúpať do výšky toho dnešného na ktorý by sa napojil.
smer Bosáková
3. Súčasná cesta vľavo od bilbordov z prístavného mosta by zostala ako 1 pruh a s pravým odbáčacím pruhom od Apolla by vytvorili dvojpruh. Za žel. traťou by sa stočili vpravo popod navrhovaný nadjazd (aby nemusel byť taký vysoký nadjazd tak by išla cesta trocha hlbšie ako dnes) a dvojpruh by vyústil na Bosákovej. V podstate by vzniklo niečo také ako v mlynskej doline popod dialnicu od patronky
Je možné na ISIC nahrať PCL bez zľavy? Ak totiž študentovi skončila zľava (ukončil štúdium na SŠ maturitou), ale v septembri pokračuje na VŠ (kde si zakúpi nový ISIC), musel by si zbytočne kvôli dvom mesiacom vybavovať čipovú kartu. Samotná karta ISIC minimálne ešte rok platí a z technického hľadiska ide o rovnakú kartu, ako všetky ostatné karty, tak snáď by to ísť mohlo... Ďakujem za odpoveď ?
Je to vymyslené. ASi tak že z Apolla by išiel ľaví vyraďovací pruh a ten by sa primkol k tým pruhom smerom od EUBA na apollo. A potom by zatočil doprava do tunela popod Dolnozemskú smer Euba, kde by sa pridal k pruhu čo ide od Euba na Bosákovu. Len zatiaľ je k tomu čo viem iba schéma a ideový návrh, neviem či sa s tým aj pokračovalo do serióznejších dokumentácií...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec