Bohužiaľ, i keď by si odstránil ten prebytočný manéver "Le tour de SJK", práve ako si spomenul, vynechal by si zastávku Farského. I keď tu bývam, osobne 95 nevyužívam (bohužiaľ iný smer potrebujem), avšak, pri rannej naplnenosti vozov, trúfnem povedať že posledná 1/3 ľudí v autobuse cez Dunaj sú práve odtiaľto (Pravidelne sledujem ráno cez 30-40 ľudí na každý prípoj). Ale na druhú stranu, zo šotoušského hľadiska to bude nadmieru zaujímavé, len či isté bytosti nebudú váhať, či ísť sledovať 6801 na 203/19 (5.6.), alebo do sadu spoje 95tky
Hej, malo by to byt sucastou NS MHD. Ci sa bude oficialne dat prejst cez zeleznicu netusim, ale neoficialne urcite velmi komfortne, kedze ak sa nemylim, doprava tam bude vylucena (na zeleznici myslim).
Najlepsie boli dvere na Karosach. Ked sa nevedeli ludia potlacit pri dverach,tak ich dvere potlacili/pritlacili ? a nie nejake belfiho dristy o BRT v SORe NB18.
Lebo ta na Slovanete zvykne stat a cakat na semafor typu "predzvesť ktory jej udava ze kedy bude mat pred zastavkou Saleziani ( pred tou zakrutou) zelenu alias 2 horizontalne gulicky ? . Kym stoji na Slovanete, este moze stat s otovorenymi dverami a potencialne zobrat viac dobehujucich ludi
Zaujímalo by ma, prečo na úseku Slovanet - Saleziáni električka smerom do mesta stojí na semafore, no električka oproti si kľudne môže prejsť? Je to tak stále.
to sa nebude dať pejsť cez železnicu ani peši či bude zákaz iba pre autá? alebo to má niečo spoločné s budovaním "nosového" dopravného systému (toho piliera, čo dnes na ňom stavali lešenie)? Lebo ten prejazd vyzerá byť v celkom vyhovujúcom stave...
Ale podľa sedačiek je to zrejme nejaká DeLuxe verzia Crosswayu. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto