"Usadil nás v autobuse, ďaleko od ostrého slnka. "
a chudák vodič má teraz problém - určite existuje nejaká smernica o zákaze pobytu cestujúcich vo vozidle počas pauzy alebo podľa nejakej inej internej smernice mu to môže dovoliť dispečing?
"Topky zaujímalo, čo si o takejto milej reakcii myslí samotný Dopravný podnik. "Zahraniční turisti si veľmi cenia naše služby a chvália vodičov. Možno je to preto, že máme časté intervaly spojov. Prakticky každú chvíľu ide spoj, pričom v zahraničí to nemusí byť až také samozrejmé," povedala nám Zuzana Vachová z tlačového oddelenia DPB."
To vsetky hovorkyne v DPB nemaju mozog a usta maju na ine veci ako hovorenie? ?
Tak dobre sa mi zdalo, že (minimálne) krátke SOR-ky nemajú kamery? To si vodič z vlastného zaplatil? Dobré, že aj so zvukom to je. Dúfam, že to nahráva nejako bezpečne (ideálne on-line vzdialene), aby sa nahrávka nezničila pri rozbití kamery.
neviete mi tu niekto vysvetlit preco dpb nezverejnuje v "ciernej kronike" vsetko? napr. vcerajsieho smradocha ktory vdaka promtnej reakcii vodica ktory privolal dispecing si po 3,5 minutovom prestoji na Boroch a 2 minutovych nadavkach cestujucej nakoniec vystupil
Uzasna je myslienka ze ak pojdem napr. Hlavna stanica - Molecova 141kou a odtial 33kou na Kuklov, tak som dvaja cestujici, ale ked pojdem priamo 32 tak som jediny cestujuci. Spravodlivost!
Na druhej strane je spravna teza ze objednavatel co si objednava prazdnejsie spoje by mal platit viac, teda trzby jeho liniek by logicky mali byt mensie.
Najspravodlivejšie by boli osobokilometre, ale to by sa každý cestujúci (aj s papierovým či SMS lístkom) musel "odpípať" nie len pri nástupe, ale aj pri výstupe. Lebo však je rozdiel, či niekto v meste cestoval SlovakLajnsom zo Záhorskej na Račko, ako keď niekto cestoval zo Záhorskej na Kramáre a prestupoval z L37 na L211. Zároveň by v pozadí musel existovať silný zúčtovací systém, ktorý by všetky údaje vyhodnocoval...
Dopravca síce nevie počet cestujúcich ovplyvniť, problémom je ale "konkurencia" objednávateľov, ktorá vyplýva z chýbajúceho zmysluplného dopravného riešenia.
Automatické počítanie ti vie (s nejakou presnosťou) porátať koľko cestujúcich je v danom úseku vo vozidle... Ale ak na každej zastávke vystúpiš a nastúpiš, aby si uvoľnil miesto vo dverách, tak si po každé nový cestujúci a teda o to väčší podiel by mal mať DPB? A čo viac ako polovica vozidiel, ktoré počítadlo nemajú?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk