Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #200537:
Hlavne tu hovorime o 17 centoch na den, preboha.
Reakcia na: diwi #200536:
Ma najviac dostalo, ked na Sme plakali niektori vodici, ako keby mali pravo priamo od samotneho Boha na bezplatne parkovanie ... A ked clovek spomenie MHD tak ako keby im nadaval ?
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/dalsie-tri-zrekonstruovane-zastavky-mhd/
To je ako co, "v dezolatnom stave"? okamzite vyhodit tych babrakov z DPB, ktori sa o ne nestarali a umoznili aby sa zastavky dostali do dezolatneho stavu.
Reakcia na: Ike #200533:
Ano, zaplatali sa tam jamy, ktore vykopali ?
Reakcia na: Error 0x007 #200531:
Upravovala sa vôbec tá vozovka, ktorá bola obmedzená?
Reakcia na: fanatikmhd #200530:
To na internete nie je. ok pozriem to ptm niekedy
Na Dostojevskeho Rade / Vajanskom Nabrezi uz maluju VDZ, tak tipujem ze onedlho bude druha etapa obmedzenia pri prechode cez Safarikovo namestie ?
Reakcia na: Tedomík #200529:
ak máš, ponúkni nejaké. Ideálne kde bude vidno veškeré koľajové prepojenia v danej oblasti. Ja sa ich moc nahľadať neviem.
Reakcia na: fanatikmhd #200527:
Nie je problém. Sú nákresy
Zdravím, vie dakto pomôcť? snažím sa dať dohromady situačný plán depa na martanovičovej ulici (Pribinova..), avšak i keď situáciu vo vozovni vyčlením akokoľvek koľajovo do jednotlivých lodí, (nevnímam nejaké prepojky, tie už nedopátram ak tam nejaké boli), tak stále vidím z depa "odniekiaľ" vychádzajúcu trať, ktorá prudkým ľavotočivým oblúkom ide po pribinovej ďalej smer ružinov... Spojí sa pravdepodobne s traťou od ŠN (je vidno že do depa vedie najskôr koľajová prepojka, a následne ľavotočivá z protismernej koľaje do depa. Avšak koľaj v smere jazdy zo ŠN sa teda pravdepodobne spojí s tou spojkou....a ďalej???? Fotomapy z tej doby sú dosť.. no... skrátka nepoužiteľné.
Tak bábo, raď... ?
Reakcia na: luky133 #200519:
Ak by som bol moc velky optimista t.j. petrzalska siet az na Janikov dvor a trat na HS v prevadzke, 29T a 30 T plne spolahlive, tak sa moze akurat tak vyradit 30-35 suprav T3. Ak pesimista, tak radsej pomlcim
Budem dovolenkovat v Bratislave v Septembri 2015, mozem pocitat s tym ze T3Gky z roku 1989 budu vsetky v premavke? Ake plany maju s T3Gkami v nasledujucich rokoch je mi dost nejasne, sice niesu ani zrychlovacove a zaroven ani T3P.
Reakcia na: luky133 #200519:
Čo si povedal?
Reakcia na: Solider #200521:
Síce som napočítal dnešnú výpravu Juráku 44 vlakov vrátane ZV (3/8 - 16; 4 - 17; 6/9 - 8; ZV - 3) a pákových T3 13 súprav vrátane súpravy 7303+04, ktorá je zatiaľ skôr želaním než realitou; ale nechcel som mojim príspevkom povedať že by to bolo zlé, skôr naopak - súhlasím že do budúcna by sa mala vďaka nákupu tých 60 el situácia zlepšiť a že aj pri zabezpečení dostatočnej rezervy priemerný vek vozového parku el. klesne ?
Reakcia na: Mike #200520:
A do čoho chceš „lákať“ nových cestujúcich, do tých starých plesnivých vrakov? Ak správne počítam, k dispozícii je 77 vlakov T3, v dennej výprave okolo 51. Ak si zoberieme, že 20 nových električiek zo šesťdesiatich vyčleníme pre Petržalku a ponecháme iba 14 pákových T3, tak to máme 54 vlakov, čiže ešte s rezervou k dnešnému stavu (dnes je rezerva T3 očividne až 26 vlakov). Okrem toho je ešte rezerva pri T6 aj pri K2. Nevidel by som to preto tak čierno.
Reakcia na: luky133 #200519:
Petržalka a aj Hlavná stanica a do budúcna treba uvažovať aj o zvyšovaní kapacity na súčasných radiálach, ak chceme lákať nových cestujúcich do MHD napríklad z áut, ktoré nechajú na okraji na záchytných parkoviskách(Rača/Zlaté Piesky). A tu sú názory či už zahustiť interval na radiále v rannej špičke zo 4 na 3,5 (alebo 3 min.), alebo ostať pri 4 min a spraviť 3 vozňové súpravy (príp. K2+T3?), oboje si bude vyžadovať ďalšie vozy do výpravy naviac.

Čo sa týka zvyšku nemodernizovaných T3, potom ostáva už iba 6 súprav z roku 1989 (s výzbrojou TV8). Odborníci ma opravia, ale ja si odniekiaľ matne pamätám životnosť T3ky ako 30 rokov - to by tých 12 vozov vydržalo do 2019 teoreticky. Potom tu máme 4 ks T3S, AS, Mod - 7301-04; GO z rokov 1998-2001, po GO dajme tomu životnosť 15? rokov, takže tu už aj bude čas ich nahrádzať a pomaly bude prichádzať čas podľa ekonomickej životnosti vyraďovať prvé K2Sky, GO z rokov 1998, 1999, 2000..
Reakcia na: Mike #200518:
Aha s Petržalkou som nerátal. Tak dúfam, že pomocou ďalšieho programového obdobia sa podarí vyradiť aj zvyšok T3, až na tie modernizované. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.