môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
jasne, že som to myslel zo srandy, ale nízkopodlažné troleje Ti nikdo neponúkne, neviem, či je niečo k dispozícii na západ od Česka a české DP si "stariny" vo forme 21Tr posúvajú medzi sebou, nejaké 21Ab skončili v Szegede, kde sú z nich po rekonštrukcii krásne 21Tr ?
bolo by síce fajn, ak by Delfína vyrazili, ale problém je v tom, že JT si tam zase dosadia svojho koňa (alebo delfína alebo gorilu alebo inú obludu) ... skôr by bolo treba vyraziť JT ... keby bolo treba, zafinancujem šibenicu ....
Nič v zlom, ale so 14 a 15 Tr choďte do prdele, to chce prinajhoršom nejakú nízkopodlažnú ojazdeninu... ?
Ono, pokiaľ sa v DPMK údržbe trolejbusov bude venovať taká starostlivosť akú predvádza v posledných rokoch, tak aj nová trolejSORka by vyzerala po pár rokoch obdobne ako ktorákoľvek zo súčasných 15 Tr. A tento stav nie je vďaka zamestnancom... (Keby bol, tak by tie trolejbusy, ktoré si zažili VP nevyzerali až tak dobre... ? Nápoveda: dĺžka trvania prehliadky.)
tak to som prekvapkaný ? možno by sa u vás mohli uplatniť niektoré bratislavské 15Tr, ktoré sa budú vyraďovať(aj keď by sa museli prerobiť na 750V) ? inak v diskusii pod článkom to niektorí dobre okomentovali, aj Tvoj odkaz na článok z roku 2012 hovorí o niečom inom, než sa prezentuje teraz...
je to aktuálne len pre mestá, kde už trolejbusy sú, takže by som videl najväčšiu šancu využiť túto možnosť pre Prešov(pri šikovnosti vedenia DPMP), Košice sa, pokiaľ ma pamäť neklame, rozhodli nechať trolejbusy "dožiť", čo je zasa krátkozraká politika a Žilinu s Banskou Bystricou neviem posúdiť
Presne ako aj doteraz.
Špecifickým cieľom výzvy je znižovanie emisií základných a ostatných znečisťujúcich látok v ovzduší...
Tak Bratislava má asi málo emisií a nepotrebuje ich znižovať ?
DPB si vie cez EU fondy postavit sam TT trate vratane zatrolejovania Mlynskej doliny. Namiesto dalsich "duobusov" ( 5 ks 25 Tr a 15 ks 30 Tr uplne staci ) by mal uvazovat ked tak o klbakoch s 2 hnanymi napravami do kopcovitych oblasti pre L32,33. Ale nezmyselny argument voci tomuto typu vozidla uviedol na oficialnej FB stranke.
DPB: "Skutočne dobrým technickým riešením pre kopcovitý profil trate (s viacerými výhodami aj v rovinnej oblasti) je riešenie s pohonom strednej a zadnej nápravy (dvoj nápravový pohon)..
Toto riešenie je však ekonomicky nákladnejšie a preto je na ústupe.
Od pohonu strednej strednej nápravy sa očakávajú isté zlepšenia, je nutné ich overiť v praxi.
Rozjazd trolejbusov na zasneženej vozovke neovplyvňuje iba druh pohonu ale spôsob riešenia kĺbu trolejbusu a aj spolupráca regulácie pohonu s inými elektronickými systémami (zablokovanie jazdy na šmykľavom teréne). "
ale inymi slovami: JT nam to este nevyraba, tak nic nebude
potom v Usti nad Labem su asi idioti, ked si objednali SKoda 27 Tr SOlaris so strednou hnanou napravou.
Náhrada autobusovej verejnej dopravy trolejbusovou dopravou vrátane duobusov (trolejbusov s pomocným dieselovým pohonom)
Síce o to idú zabojovať Košice, ale pri tom popise a cene (na cca 5-6 ks trolejbusov) by sa to úplne hodilo na zakúpenie ďalších trolejbusov s APU, ale tento raz v kĺbovom variante aby sa vyriešili problémy s 25Tr. Podmienkou čerpania je nahradenie autobusovej dopravy, ale možno, že by to išlo vyargumentovať tým, že z dôvodu vysokej poruchovosti musia byť za 25Tr nasadzované autobusy (i keď je to čiastočná pravda). Ale zrejme do toho DPB nepôjde.
?
fajn, tak v tom prípade Ti odporúčam kontaktovať priamo DPB a.s. ... možno si si to nevšimol, ale toto NIE SÚ oficiálne stránky Dopravného podniku ....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178