Ako ja tiež nie som odborník, ale minimálne jeden rozdiel medzi odstavnými koľajami v KV a v Ružinove vidím - tie v KV sú elektricky prestavované, na rozdiel od ružinovskej. Z čoho mi vyplýva, že s KV koľajami sa asi počíta.
neudržiavanie a nevyužívanie asi vedie k zániku... netuším... musel by som klamať... v karlovek je podobné ale to sa občas aj využíva...
neviem asi bolo nejaké obmedzenie kvôli pantografom možno na starých električkách a na T3/T6 a modernizovaných K2 nie ale dlai všeobecne pre všetky električky.. ak je nízky ten podjazd tak je proste nízky a musia regulovať výšku pantografu tým pádom.. rovnako ej to aj v košiciach.. kde pantograf ide až pomaly tak, že je zarovno strechy... v jednom videu to bolo neviem kde
Na zaklade coho sa vyhodnotilo, ze toto nudzove odstavisko je zbytocne? Na zaklade toho, ze ho nechceli udrziavat? Alebo su aj dake relevantne argumenty?
Tiez by som sa rad opytal plena, ako sa mysli popis k fotke podjazdu pod bajkalskou. Su dnes zberace riesene inak, nez boli pri zavedeni obmedzenia, alebo sa upravovalo vedenie, alebo ako je to? Som len laik tak sa pytam
Presne, moja mama vyrastala na Rendezi a hovorila mi o časoch, keď zriaďovacia stanica nebola elektrifikovaná. Dnes je to oproti tomu vzduch ako v Tatrách.
A to si musíme uvedomiť aké normy a aká je primerná spotreba dnešných automobilov. Škodu 105 je cítiť na celú ulicu. Kedysi tu jazdilo iba to.
Cital som studiu SHMU o ovzdusi v BA a vermi, dychame ovela ovela cistejsi vzduch ako nasi rodicia a stari rodicia pred 50 rokmi. A to vratane latok, produkovanych automobilovou dopravou.
Dnes ma Bratislava vsetky latky v normach okrem PM10 a mensie. A aj tu by si mesto vedelo velmi pomoct keby dalo urobit pasportizaciu funkcnosti kanalizacnych vpusti a dala ich vycistit.
môžeme len dúfať, že po komunálnych voľbách príde nejaká rozumná zmena na čele magoriátu a tým pádom aj v DPB, aj keď u trolejbusov to bude úplne jedno - spolu s opčnými tu bude 120 trolSOR-ov, čiže na 25 rokov "vystaráno" (podľa vyjadrenia Delfína)...
jasne, že som to myslel zo srandy, ale nízkopodlažné troleje Ti nikdo neponúkne, neviem, či je niečo k dispozícii na západ od Česka a české DP si "stariny" vo forme 21Tr posúvajú medzi sebou, nejaké 21Ab skončili v Szegede, kde sú z nich po rekonštrukcii krásne 21Tr ?
bolo by síce fajn, ak by Delfína vyrazili, ale problém je v tom, že JT si tam zase dosadia svojho koňa (alebo delfína alebo gorilu alebo inú obludu) ... skôr by bolo treba vyraziť JT ... keby bolo treba, zafinancujem šibenicu ....
Nič v zlom, ale so 14 a 15 Tr choďte do prdele, to chce prinajhoršom nejakú nízkopodlažnú ojazdeninu... ?
Ono, pokiaľ sa v DPMK údržbe trolejbusov bude venovať taká starostlivosť akú predvádza v posledných rokoch, tak aj nová trolejSORka by vyzerala po pár rokoch obdobne ako ktorákoľvek zo súčasných 15 Tr. A tento stav nie je vďaka zamestnancom... (Keby bol, tak by tie trolejbusy, ktoré si zažili VP nevyzerali až tak dobre... ? Nápoveda: dĺžka trvania prehliadky.)
tak to som prekvapkaný ? možno by sa u vás mohli uplatniť niektoré bratislavské 15Tr, ktoré sa budú vyraďovať(aj keď by sa museli prerobiť na 750V) ? inak v diskusii pod článkom to niektorí dobre okomentovali, aj Tvoj odkaz na článok z roku 2012 hovorí o niečom inom, než sa prezentuje teraz...
neviem či sa niektorí ľudia nudia alebo čo ale ako tie pozitívne negatívne reakcie dávate na absolútne blbosti.... podaktorí
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207