Okrem ženevských Neoplanov v Pitesti ma nič také nenapadá.
Sú samozrejme napríklad T4 tranzistorové v Botosani (vyzerajú teda ale strašne) alebo KT4 v Kluži ale to sú práve mestá, ktoré sa svoju MHD snažia v rámci možnosti udržať.
Dnes sa zmenil CP x13. Cez PD sa pridala minuta od 29.Augusta na Wustenrot. Pridala sa vyrovnavacka 1 min. a jazdna doba sa predlzila o 1 min. na useku Wustenrot Dunajska, Dunajska SNP a SNP Suche myto. Chodi to uz relativne nacas
Bus zastane v tom najuzsom mieste potom sa presunie na stojisko pri STU a trci mu zadok tak, ze auta musia obchadzat bus po elinovej trati (vieme ako sa vodici kukaju do zrkadiel) medzi ostrovcekom a uz stojacim busom. Bus tam ciastocne blokuje aj vyjazd z STU...
Na Radlinskeho, rano asi 5 zabakov a kopu chlapikov v reflex. vestach, par stav. strojov. Zacina sa evidentne stavba terminalu ? Uvidime ako to tam vodici zvladnu... Ta 94 stoji dost nestastne pri tej STU...ale zase tam, az tak premavka hadam nie je ?
pozri, 14Tr sú staré vozy. či už na nich bola robená GO alebo nie a pôjdu asi do šrotu, či chceš alebo nechceš, ja som bol prednedávnom zvozený za názor, že generálkované 15Tr by mali zostať zachované (lebo ma poriadne štve, keď vozy, na ktorých sa minulý rok robili GO za skoro 190.000€/ks, by mali skončiť na šrotovisku), Ty môžeš len dúfať, že z Tvojej obľúbenej 6607-čky bude historičák ☺
A to, že je v podstate značná časť plechového obloženia zo starých 14Tr ani nevravím. A Trnávka sa až do GO 6604 moc s opravou karosérie nevyznamenala. Dosť by ma preto zaujímalo, čo tie vozy ako 6304, 6263 ešte drží pokope, to bez VP môže ísť rovno do šrotu.
Ja len, že GO 14Tr10 vyšla 156 900€. Teda hodnota poslednej z nich, 6287 stále prevyšuje 80000 €. A asi žijem v inom meste, ale mne naše staré 14TrM vôbec neprídu veľmi pohodlné, najmä nie ak prešli GO v DPB pred už skoro 10 rokmi.
Zaujímave, niektoré Bulharske, Rumunske mesta maju rôzne second handy a asi aj so zložitejšou výzbrojou- samozrejme len na dožitie. Tak pôjdu pod autogen čo už potom snimi. Pride aj ten čas keď T3 budú nepotrebné.
Pazardžik by ich nechcel, ani keby sme mu zaplatili ešte aj dopravu na miesto - za rovnakých podmienok dáva Nemecko električky a záujem klesá - mestá, ktoré sa snažia MHD udržiavať a rozvíjať, kupujú už modernejšie vozidlá a tie, ktoré na to kašlú, nie sú schopné udržiavať vozidlá s polovodičovou výzbrojou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607