Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcem pochvalit napad s virtualnou zastavkovou tabulou a zaroven sa opytat, ci je v plane aj aplikacia napr. gPlay AppStore..atd ak sa osvedci testovacia verzia 🙂
Reakcia na: 810zssk #198326:
... ? Ale vies ako som to myslel 🙂
Reakcia na: MatejBA #198325:
Potok v okrese Trnava tam skutocne nie je.
Reakcia na: Ámos #198323:
Tam neni Blava ?
Reakcia na: Ámos #198323:
* cities
deturence nechcte ist radsej hrat city in motion?
Reakcia na: mark178 #198316:
Tá trať nebude mať podľa mňa veľký zmysel po otvorení Petržalky. Šafko doteraz slúžilo ako prestupný uzol medzi elinami a autobusmi do Petržalky. Do Petržalky sa však bude dať ísť električkou už od Námestia SNP. Príde mi logickejšie, aby eliny z KV šli cez Jesenského, kde je zastávka pred divadlom a v historickom centre. Aj teraz pri tej výluke je tá zastávka veľmi využívaná a má potenciál. Šafko by chýbalo iba kvôli UK a Eurovea. Euroveičania však chodievajú radšej 28, ako elinou.
V mojom návrhu na 1LV električiek som tento úsek vynechal a používať by sa mohlo iba v prípade zavedenia posilovej 10 na Zlaté, alebo pri akciách v meste, kedy je z Jesenského vylúčená električková doprava
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748393421838015&set=gm.10151870294056567&type=1&theater
PS: tie intervaly si nevšímajte (1tka by chodila menej často)
Reakcia na: mark178 #198318:
Stiahni si to z máp na imhd.sk ...
Reakcia na: Andreas.Papak #198308:
a počuj odkiaľ máš originál foto?... možno by som sa vyhral 🙂 nudím sa neposleš fotku bez úprvy takúto neviem nájsť nikde ..
Reakcia na: Andreas.Papak #198315:
električka v tom sade bola kedysi celkom rozumné riešenie... nemusela by to byť nahradená 50-tka len urobená odbočka nech to ide k auparku... stačilo by tam malé obratisko ako vinohrady/karlova ves... jednu linku by som viedol... myslím si že linka č.ž mala podobné linkové vedenie kedysi že z karlovky do sadu janka kráľa.. tak to by bolo fájn, samozrejme celodenka 🙂
Reakcia na: Andreas.Papak #198308:
ehm podľa tvojej schémy bude nevyužívaná koľaj medzi nám ľudovíta štúra a šafkom?....
Reakcia na: kecho #198310:
Trať by ústila z už existujúcej Račianskej, pokračovala by po Riazanskej, normálne po ceste, kde by však muselo nastať nejaké obmedzenie dopravy, nakoľko sa tam tvoria zápchy, ďalej po už existujúcej Vajnorskej a Tomášikovej, tesne popred stanicu, ďalej v stredovom páse až po križovatku s Rožňavskou, následne popri Tomášikovej až po Ružinovskú, po Trhovisko po existujúcej trati, na Miletičke neviem, po Košickej v stredovom páse, po Mlynských nivách popri ceste podobne na Karadzičovej po Dostojevského rade v strede cesty, nech sa autá trochu uskromnia, od Šafárikovho námestia po Starom moste zo Starého mosta dole na Krasovského, a obratisko niekde ako je zadný vchod do Auparku... myslím, že električka v Sade j. Kráľa by sa dala prežiť 🙂
Reakcia na: mathre #198303:
o tom ake autobusy kupi DP maju rozhodovat odbornici, ferova sutaz a samozrejme cena.
Netvarme sa ze nie! Cena by vsak mala byt prepocitana na garantovanu zivotnost vozidla a nie na vozidlo ako celok.
Reakcia na: kecho #198310:
Skôr by som viedol električku Továrenskou - ktorá bude jednou z hlavných osí Twin City juh na Nivy.
Z Tomášikovej by stálo za úvahu či viesť trať cez Riazanskú - alebo po predĺženej Tomášikovej, ktorá sa bude ktovie kedy stavať..
Reakcia na: kecho #198310:
Ja by som ešte spojil Zvaračák s TrMy cez priestor bývalej Filialky.
Reakcia na: mathre #198305:
O čo by sa zlepšil tvoj život tým, že by si mohol o tomto zahlasovať v nejakej ankete?
Reakcia na: Andreas.Papak #198308:
Len pár detailov
- to sa bude otáčať na kruháči pred Auparkom pri pumpe? 😉
- ako ju výškovo znesieš z nadjazdu/estakády priamo na Einsteinovu?

Inak trasa tram poza Umelku a po Dostojevského cez Karadžičovu okolo VUB, tých nových tuším 6 domov a pri Krížnej pripojenie na Trnavskom by nebola naškodu... Myslím, že miesto by tam nato bolo, len či sa niekomu chce. Možno ešte lepšia by bolo spojenie cez Kvačalovu a napojenie na tram trať pri Saleziánoch (ak by bola výluka/oprava na TrM, nebola by potrebná NAD v Ružinove, lenže tam neviem, či nie je málo miesta...
Reakcia na: Andreas.Papak #198308:
A co je vlastne prinos tvojho prispevku, okrem toho ze si vyfarbil trasu L50 na cerveno? Co tym akoze chces ukazat? Ako dobre to vyzera na mape, alebo co? To aj ja si mozem takto farbickovat nahodne autobusove linky, napr. L83+84 z Dubravky, to by tiez vyzeralo dobre, ak by to niekto postavil...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.