ak by to urobili tak, ako píšeš, bolo by to riešenie z blata do kaluže, však ani jedna 31Tr nepríde s APU a museli by sa na DD ťahať Tatrou ako 15Tr-ky...
podľa tohoto rozpisu predpokladám, že sa vyradia všetky 15Tr-ky radu 07 a 08 a zostanú všetky zgenerálkované 15TrM, zo sólo zostanú všetky novostavby 14TrM a ešte zo desať starých vozov v najlepšom stave, takže nové vozy pôjdu hlavne na Hroboňku a nové zadelenie nebude potrebné, otázka zostáva, ako sa vedenie postaví ku 25Tr, však náhradné diely na ne musia stáť nenormálne prachy(možno to skončí tak, že sa nechajú odstavené pokiaľ sa neskončí odpisovanie a potom pôjdu do šrotu), nechám sa prekvapiť
No ja som zas zvedavy, ako to bude s kapacitou 31Tr oproti 25Tr, kedze mi je jasne, ze ich budu nahradzat. Lebo ak daju SORky na L33, tak terajsie poobedne-podvecerne preplnene spoje budu este viac plne ?
Osobne povazujem za hlupost aby niektore linky boli plne NP a na 208 boli len VP. Kazda linka by mala mat raz za 30-60 min garantovane NP spoj, okrem tych vyslovene doplnkovych.
Hlavne vsak dufam ze 30Tr zacnu jazdit na Drotarsku. Ci uz ako predlzena 203, alebo 64 (alebo oboje :))
Tak znova: Ja NEHOVORIM o Stefanikovej ako sucasti prestavby hlavnej stanice. Hovorim o tom ze stanica sa postavi ako je planovana a nasledne sa siet rozsiri o Stefanikovu. Stavat to cez Americke namestie je bohapuste vyhadzovanie penazi von oknom. To uz sa rovno nemusi stavat nic.
Z planov modernizacie vozovne Trnavka:
Po dodavke 80 novych trolejbusov sa vsetky stare presunu na Trnavku. V roku 2015 je tak plan na Trnavke: 24 starych 15 Tr, 25 starych 14 Tr a 15 novych 30 Tr. Opcne trolejbusy pojdu na Trnavku v pomere 1:1 (nove za stare)
Predpokladám, že vyraďovať budú najprv všetky staré 14Tr, pretože väčšina 15TrM je od nich novšia, a znie to logicky z tých prevádzkyschopných vyradiť najprv krátke, a až potom kĺbové.
A plán davať 31Tr postupne len na Trnávku to asi potvrdzuje, pretože Hroboňovej by kľudne mohli ešte nejaký čas zostať kĺbové linky so starými trolejbusmi, a Trnávka sa bude snažiť hneď nahradiť staré šroty za 31Tr a vypraviť ich na svoje poradia 208, 212 a potom povedzme 204.
Predbežný polooficiálny dpb dokument hovorí o zaradení 31Tr na: 201, 202, 207, 212 a 63 (Tesco Lama - Avion). S 15Tr sa počíta na 208. Vieme že realita bude iná, pochybujem že budú linky s čisto 31Tr a čisto 15Tr. A pevne dúfam že kĺbaky sa dostanú aj na 204. (A zasa na 207 neviem či budú potrebné, tam nech sa hlavne vráti ten interval čo tam bol pôvodne (10/12)).
skús sa najprv zamyslieť pre tým, než niečo napíšeš...
- ak ide Ballo na stavebné povolenie, to znamená že: má schválenú DUR so všetkými formalitami a posúdeniami, má už projekt na stavebné povolenie (komplet projekt na všetky časti) poprípade až do stupňa DVZ zrejme so všetkými formalitami a posúdeniami (keď chce žiadať SP)
- takáto zmena by si vyžiadala zásah vo všetkých stupňoch projektu - čiže od DUR a prepracovanie projektu, čo je práca v rádovo mesiacoch vrátane formalít a posúdení (a už vidím ako by sa v tomto smere komunikovalo s Ballom - to je skôr predstaviteľná diskusia s ľadovým medveďom na tému plávajúcich ľadových krýh)
- zmenu by chcel na 100% zaplatiť, na to mesto nemá a keď nie je táto trať nijakým strategickým dokumentom potvrdená (najlepší je z tohto pohľadu skutočne generel, pretože tento podklad akceptuje aj EU), tak neverím že by sa do toho niekto vôbec dal
Netvrdím týmto, že sa to nedá, naopak sa stále vo všetkom snažím nájsť možnosti ako to ide, iba upozorňujem na množstvo rizík ktoré sa s týmto projektom spájajú a preto je vhodné mať aj alternatívy, samozrejme každá z alternatív má svoje pre aj proti... a som hodne skeptický pri projekte Hlavnej stanice, nakoľko je jasné aká je asi diskusia s Ballom, z toho vychádza predpoklad diskusie o nejakej zmene projektu (z čoho by chcel vyťažiť najmä on a to napr. predĺžením zmluvného termínu ako predpokladám) takže neostáva nič iné, iba čakať na uplynutie zmluvy k pozemkom (ak sa niekto z politikov nezblázni a nepodpíše mu ďalšiu "super" zmluvu) a potvrdenie trate v rámcovom strategickom materiáli. Potom by som to videl na dopravno-urbanistickú štúdiu celého priestoru Predstaničného námestia tak, aby sa vybláznili aj dopraváci aj architekti a navrhli funkčné riešenie tohto priestoru v priamej väzbe na jeho veľmi dôležitú dopravno-mobilitnú funkciu
ak by to tak naozaj bolo, potom sa bude musieť urobiť nové zadelenie a niečo z L201, L202 a L208 by zostalo na Hroboňke, čiže na 15Tr-kách, ale vyčkajme, však apríl je tu o chvíľu ?
čo sa týka električiek, k nim nemám žiadny vzťah, takže ma to nejako nezaujíma
o tomto som tu písal presne pred mesiacom - dnes potrebuješ 32 klbov, ciže Ti ešte zostanú aj na L212 a L204, takže Kramáre by mohli byť garantované NP, otázne je, ako sa rozdelia 31Tr-ky do vozovní, agentúra JPP tvrdí, že všetky pôjdu na Trnávku a ešte jedno - dúfam, že vedenie DPB nenapadne hneď vyraďovať 15Tr-ky, aj keď tí exoti sú schopní všetkého ?
Rád si napríklad pozriem, ako budú šúchať podvozky o zem na tom tankodróme medzi Cint. Vrakuňa a zast. Prievoz - Most ? Ale aj na viacerých iných úsekoch
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto