Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #196692:
1) L59 je prvy adept na zrusenie po zavedeni II. etapy. Dnes jej trasa v idealnom pripade bez zapch trva 38 minut. V skutocnosti je to dlhsie. (kde su tie casy kasty vodicov L117)
Dnes L3 spravi Kamenne - Raca za 27 minut a predpokladam, ze na Kamennom bude elina z Vysehradskej za 10-12 minut.


3) nic idealnejsie ako dogma pre brtislavsku siet neexistuje. Ono aj preto sa to nazvalo dogmou.
Reakcia na: 810zssk #196707:
Lebo vacsina ludi vyuziva na ceste medzi Karlovkou a Petrzalkou Zochovu a to od cias kedy zrusili L90. zase sa vyjadrujes k veciam o ktorych mas paru ako koza o politickej situacii v mongolsku. Uz asi viem preco mas rad Osuskeho.
Reakcia na: 810zssk #196706:
A to je v tejto chvily bez akychkolvek dokazov len tvoj nazor. To ze si o niecom presvedceny neznamena ze je to fakt. uz zase si arogantny a povysenecky.
Reakcia na: 810zssk #196707:
Pretože L91 / 191 obsluhujú len malú časť Petržalky, a L88 ťa odvezie vyhliadkovou jazdou k Viedenskej ceste. Okrem ľudí z okolia Záporožskej, či ŽSt. Petržalka je výhodnejšie využiť L83/84. Ale to je jedno, aj pre tých prestupujúcich na Moste SNP platí, že ak zarátaš čas potrebný na prestup, tak to nie je rýchlejšie (ak ti hneď ide spoj tak, že ho len tak-tak stíhaš, potom ok, možno o jednu - dve minúty) spojenie, a hlavne je menej pohodlné. Nehovorím, že úplne zlé, ale rozhodne nie je cesta L6 o niečo horšia. Najmä ak je v Petržalke rýchlejšia a obsluhuje mimo iné aj celé Lúky. Nehovoriac o tom, že premáva len v špičke, čo oproti prípadnej L8 v Petržalských podmienkach vyhovuje viac.

Na Obchodnú bude chodiť L1.

Na Špitálsku, Radliského a Račianske mýto L3.

Jediné, čo by ostalo bez priameho spojenia električkami je Trnavské mýto. To však, rovnako ako Saleziánov, rieši pohodlne a relatívne priamočiaro L68.
Reakcia na: Rubber38 #196704:
A preco by niekto isiel z KV do Petrzalky cez Zochovu?

L8 z Petrzalky by tiez obsluzila Kamenne namestie, Obchodnu, atd. Netreba sa pozerat len na konce trasy.
Reakcia na: Ámos #196703:
Tych vyjadreni sa vyvarujem vtedy ked budem presvedceny ze to uplny nezmysel nie je, ja si zial myslim ze predlzovat sucasnu L6 do Petrzalky uplny nezmysel je.
Reakcia na: 810zssk #196698:
A čisto zo záujmu - ako by si riešil preklady v KV pri intervale 4 minúty na L9?
Reakcia na: 810zssk #196700:
Nehovorím, že by ju v celej dĺžke využívali davy ľudí, ale nebolo by to pomalšie spojenie, ako napr. s bus s prestupom na Zochovej (i keď ani rýchlejšie). Hlavne má podľa mňa minimálne taký potenciál, ako L8 z Petržalky voči L68 s prestupom na Saleziánoch (bavíme sa tu o sprevádzkovanej 2. etape v Petržalke až po Janíkov dvor, nie len o úseku po Bosákovu)
Reakcia na: 810zssk #196700:
Tak sa vyvaruj vyjadreni "uplny mezmysel" a nahrad ich spojenim "myslim si"
Reakcia na: MatejBA #196681:
Pri Novom moste vystupuje dosť ľudí najmä kvôli prestup na 28, 50, 70 a 133 do východnej časti mesta, keďže ďalej je už ten prestup dosť divný. Buď turistika zo Šafárikovho námestia k Malej scéne, aj to len pre niektoré linky, alebo turistika z Kamenného na Rajskú, alebo turistika na 208 alebo turistika na 207/212. Časť ľudí ide aj pešo do centra a ďalšia časť do Petržalky smeruje do Auparku, Digital Parku či Incheby - tým by tiež priama električka na Bosákovu veľmi nepomohla. To už skôr začať pripravovať výstavbu trate Vajanského nábrežie - Dostojevského rad (a ďalej na východ) s krátkym prestupom na Šafku.
Reakcia na: 810zssk #196700:
..ako cisto hypoteticky si mozno este viem predstavit spickovu linku Molecova - tunel - Namestie SNP - Bosakova ak by sa spravila spojka na Molecke. To by mohlo mat aky taky zmysel.
Reakcia na: Ámos #196699:
Akym typov "dokazov" sa prosim podklada taketo tvrdenie? Mna by zaujimalo kam by prosim tou L6 ti ludia z Petrzalky cestovali. Maximalne tak na to Safko.
Reakcia na: 810zssk #196697:
Mohol by si toto tvoje tvrdenie podporit dokazmi.
Reakcia na: Rubber38 #196696:
Ako zas L9 v intervale 4 minuty by nebola zla z pohladu prekladov, skor naopak, myslim ze by riesila par problemov. Otazka je kde na to nabrat peniaze, kedze L9 je znacne dlhsia nez L8.

Kazdopadne, v takom pripade by bolo velmi ziaduce aby L9 isla cez Obchodnu.
Reakcia na: Rubber38 #196692:
L6 do Petrzalky je naopak uplny nezmysel lebo pocet ludi pre ktorych by ta linka mala zmysel by bol uplne minimalny.
Reakcia na: MatejBA #196694:
No, vzdialenosť medzi Špitálskou a Obchodnou naozaj z pohľadu konečného pešieho prestupu nie je je veľká, ale rátaj aj s prestupnými uzlami Kollárovo a Hodžovo nám., a to je už problém. Stačí si pozrieť, koľko ľudí ho z L8 využíva. Navyše, takto by sa stratilo spojenie nielen Ružinova, ale aj Trnavského mýta s Obchodnou, resp. Hodžkom.

Druhá vec, ak by si posilnil L9 tak by si jednak nabúral preklady v KV a jednak by tam vznikol prebytok kapacity. Čiže to by nešlo. S L8 jednoducho budeš musieť stále počítať 😕
Reakcia na: Ike #196693:
Co s tym ma DPB. Podnik urobil co bolo treba, posranci su na rade.
Ale netreba sa bat oni sa dohodnu. Momentalne si len vypytali uplatok od SKODA Transportation a SORu a ocakavaju obalky. Po ich obdrzani zvolaju mimoriadku a za 5 min schvalia vsetko potrebne.
Reakcia na: Rubber38 #196692:
Ako hovorim, ja by som zrusil L8. (v pripade, zeby L3 sla do PE a L2 na Hl. St.) Z Marianskej na Vysoku a z Nam. SNP na postovu to mas za necelu minutu - max dve minuty a len preto tahat jalovu (pre 2 zastavku) linku by bolo blbost.
Reakcia na: Rubber38 #196688:
no som zvedavy ako sa s tym mesto a dpb vysporiada... prave bezalo na TA3 ze nakup elin a busov cez EU fondy je pre BA ohrozeny...
Reakcia na: MatejBA #196690:
1) L59 je okrem nárazových návozov školákov na Pánty úplne nevyužívaná, ráno v smere do mesta (napr. na Račko) si v buse posedíš aj o 15 minút dlhšie ako v električke. Ja osobne by som tú linku v záujme preferencie NS zrušil a posilnil L55, i keď by sa možno tých pár ľudí z Pántov trochu hnevalo.

2) L75 je z pohľadu spojenia Rače a Petržalky irelevantná.

3) súčasné linkové vedenie šalín na báze dvoch liniek (jedna na Obchodnú a druhá na Špitálsku) je urobené dobre, nie je dôvod ho meniť resp. redukovať počet spojení.

4) Tá L8 z Ružinova do Petržalky je naozaj nahraditeľná, ale stále je otázka, kde by potom končila. Jedine že by existovala trať po Štefánikovej (viem, sci-fi), mohla by ísť tam.

5) L2 bude chodiť na HS, s tou v Petržalke neuvažuj.

Teda: L6 v Petržalke neni až tak zlé riešenie, výhodou by bola tiež jej premávka len v špičke, nakoľko mimo nej je v Petržalke po MHD podstatne menší dopyt, ale vymysli, čo s L8

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.