Reakcia na: Error 0x007 #196523:
obavam sa, ze mas uplnu pravdu, to ze klbovy trolejbus s hnanou len zadnou napravou je zjavny omyl, je viac nez iste, tato konstrukcia je dlhodobo prevadzkovatelna len po rovine, kde namahanie diferencialu nie je az take brutalne ako v kopcovitom terene, bohuzial v dobe, ked sa 25Tr-ky kupovali, este tieto problemy neboli tak vykrystalizovane, ako su v dnesnej dobe, ci uz u nas, ale aj inde - Presov, Brno a pod.dal som tu prislub, ze pat rokov nebudem kritizovat renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ale neda mi okomentovat to, co sa tu deje - skutocnost, ze sa vedenie DPB rozhodlo ist cestou podpory prave tohoto vyrobcu, je podla mna cesta do pekla pre trolejbusovu dopravu. trolejbusy boli vzdy symbolom vytrvalosti a "neznicitelnosti" a to aj v podmienkach prevadzkovania v Bratislave - na rozbitych cestach a pri "kvalite" udrzby vozoveho parku. nadavame tu na huciace Raba napravy v 15Tr-kach, ale mnohe tie vozy tu jazdia dvadsat a viac rokov, co podla mna 31Tr nemozu vydrzat ani nahodou, zvlast, ked si uvedomime, ake problemy sprevadzaju NB18-ky. ale vedeniu DBP a mesta je to pravdepodobne jedno, ako to dopadne, vsak oni sa vozia ci uz v sluzobnych alebo sukromnych autach a je im zjavne ukradnute, ake sluzby poskytuju cestujucej verejnosti. rad by som sa vo svojich predstavach mylil, ale naozaj som presvedceny, ze o desat rokov bude trolejbusovej trakcii zvonit umieracik... ?
Ámos
Jednou z moznosti je zaciatok trasy na Molecke s oznacenymi spojmi L33 ako pripojmi k L32 a jej povinnostou cakat.
Alebo
Zrusenie zastavovania L32 na Molecke.