Ámos: no tých viac cestujúcich by sa hodilo, lebo je x prípadov keď sa za celý deň na vodiča sťažuje iba jeden cestujúci a z karty sa zistí niečo iné ako sa píše v sťažnosti a keď sa požaduje konfrontácia cestujúci skoro nikdy nepríde.
Zažil som už aj prípad keď sa cestujúci sťažoval na vodiča a operatívne mu volali z dispečingu že jazdí divoko. Keďže mal vysielačku naplno počuli to aj cestujúci. Na konečnej prišli iní (úplne neznámi, nejaká pani s dieťaťom), že oni počuli vysielačku že mu volali a že to nie je pravda, že oni sa viezli z mesta na opačnú konečnú aj s dieťaťom a že boli úplne spokojní že jazdil úplne plynule a bezkolízne a ešte mierne v porovnaní s inými vodičmi... že chcú číslo na dispečing aby vodičovi napravili reputáciu...
Tak mi napadlo keby som si ja vymyslel že vodič vozidla 9999 na linke 100 jazdí ako debil a teraz zavolám na dispečing hoci sedím doma za cp, či bude mať za zo problémy... pri súčasnom DPB systéme asi áno.
Mozno by bolo fajn pouvazovat k nalepkam o ciernych pasazieroch doplnit nieco v zmysle: nesprava sa vodic tak ako ma, napiste nam na .... Najvacsi dosah by to prave malo na vodicov, ktory by si boli vedomi, ze cestujuci vedia ako na to. V podstate prevencia. A keby nepomohla, mozno by sa ozvalo viac cestujucich a tak by to uz nebolo slovo proti slovu.
Chcem sa spytat, kto ma na starosti dolpnanie pieskovacov v elinach. Lebo poslednom case je dost caste presmykovanie kolies pri rozbehoch na viacerych supravach. Ma vodic moznost ic mepouzivat? Alebo su pieskovace pokazene ci DPB nema piesok? Dakujem za odpoved.
Pesia lavka na Alt Brücke je dole, pokracuju tam blizsie neidentifikovatelne aktivity. Sucasne je v stadiu likvidacie byvala cesta pri byvalej Artmedii, uz je dole asfalt.
Zredukovat L32 je kravina, zvlast, ked by si v spickach obcas zasluzila aj posilnenie z 12 na 10 minut. A cez vikend tiez na 20 minut v urcitych casoch.
24 ročný trolejbus, bez ohľadu na to, akou údržbou prešlo v poslednom roku, už nemá v premávke s cestujúcimi čo hľadať. skôr by som sa spýtal, či tá ťažká údržba bola vôbec potrebný krok.
Nechápem a nevidím dovod,prečo by linka 53 mala končiť na Zlatých pieskoch? ? Je to debilina to snád chceš,aby celé Vajnory prestupovali do električiek ?? Dalej linka 133 ...zabezpečuje priame spojene min v špičke Dlhé Diely a centrum ,,,Linka 29 nemože byť odkázaná na 28 ? ?? Je to súbežná linka,čo je pravda,ale treba si povedať,že tak ako každá obec má vlastný spoj ...tak to isté platí aj pre mestké časti !!! Dotujú si ich...,ved to,že máme spojenia,je výsledkom rokovaní s mestom a dalej s DP... Keby sa predĺžila linka 98 do Rusoviec a zrušila by sa linka 191 áno,tu vidím zmysel ...
Povodne žiadali aj viaceri z dozornej rady DPB ( konkretne min. 2 osoby ) pohon 2 náprav na klbaky, no len to by potom SKodoSOR nevyhral nakolko tam to nie je technicky mozne a ten shit by nevyhral. hoc takcitak Skodovka bol jasny vitaz - len karoseria bola neista.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk