Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #195941:
Pokial viem, standardy su len pre EC vlaky. Vlaky IC su v zapadnej Europe vacsinou ekvivalentom nasich rychlikov.
Reakcia na: SuchSoft #195908:
Nie, nehrám a dokonca ani nepoznám. ? Prečo?
Reakcia na: Error 0x007 #195942:
A prečo nie REX, ktorý by nikde nestál (max. Bruck/Marchegg)?
Reakcia na: AAA #195941:
Ked nie IC ani REX, tak potom Rychlik R prip. D v Rakusku ? to moze byt hocico
Reakcia na: 810zssk #195940:
Vlaky IC musia mať isté štandardy, teda by sa na taký druh vlaku nemal dať Talent, resp. Wiesel. Môžme sa baviť o nezastávkovom REXe, ale diaľkové vozne na takúto reláciu, no neviem.
Reakcia na: AAA #195938:
To s Prahou je pravda, ale v principe sa to vzajomne nevylucuje (dnes je VIE - PRG takt dve hodiny a ak to tak zostane tak stale kazde dve hodiny ide do Grazu railjet ktory nema kam pokracovat z Viedne).

IC z KE do Viedne by zmysel mali, ale ako hovorim, cielom OBB je aby vo Viedni vlaky ukoncovane neboli, teda im treba najst pokracovanie.. ideal by preto bol hodinovy takt Bratislava-Graz/Innsbruck s tym ze uz podla poziadaviek ZSSK by sa stanovilo ktore vlaky by sli pripadne dalej do KE.

Samostatne IC BA-W nie je blbost, preco by bola? Pozri si kolko ludi dovezie REX na hlavnu stanicu. A teraz drviva vacsina z nich ide z Viedne, len minimum (vacsinou nikto) nastupuje po trase (Marchegg, Schonfeld-Lasse...).
Reakcia na: Error 0x007 #195937:
Nie, nepredpokladam ze by vlaky isli uvratou cez Westbahnhof (to je hlavova stanica). Kazdopadne, cas je priblizny, neviem presne aka je jazdna doba na Meidling vs. Westbhf.
Reakcia na: 810zssk #195934:
S tým Grazom ja viem ako píše Error, teda že má byť vozebné rameno Praha - Graz a za tým účelom ČD kupujú RJ.
A čo sa týka Wien Hbf - v bezprostrednej blízkosti je odstavná stanica (depo) Matzleinsdorfer, teda odstaviť by sa súprava mala kam, ale robiť IC len v trase BA - Wien je imho mega blbosť. Ak je problém s kapacitou v tejto trase, treba pridať REX, resp. kapacitnejšiu súpravu.
Do budúcna si skôr viem predstaviť IC KE - ZA - BA - Marchegg - Wien. BA zas nie je taká destinácia, žeby sem tie vlaky z Bregenzu/Grazu chodili plné, naopak spojenie východ SK - Wien má potenciál.
Reakcia na: 810zssk #195932:
S tym ze x:34 by prisiel na Meidling si nemyslel Westbf? Lebo odtial idu vlaky na Salzburg/Innsbruck o x:36 (po novom to bude x:30)
Reakcia na: 810zssk #195934:
Co ja viem:

OBB-IC Wien - Linz - Salzburg - Innsbruck - Bregenz maju pokracovat na viedenske Letisko
RJ Wien - Graz maju pokracovat do Prahy
RJ/IC Wien - Villach: ma sa postavit nova VRT (Koralmbahn) spajajuca Graz, Klagenfurt a Villach priamo, takze tieto vlaky budu asi integrovane do RJ Praha - Wien - Graz

takze jedine zostavaju RJ smer Salzburg - Innsbruck - Bregenz/Zuerich

AAA: no ja neviem vobec ci by mal zrychleny vlak stat v Kittsee alebo nie (väcsina ICcok stala)
Na Račianskej ubudol ďalší nehodový cestný prejazd cez električkovú trať, konkrétne ten na križovatke s Janoškovou pri McD. Vjazd naňho bol obmedzený zmenou dopravného značenia a osadením stĺpikov.
Reakcia na: AAA #195933:
Ano, prave preto som ale navrhol co som navrhol. Totiz, OBB ma snahu aby vsetky vlaky cez Hbf boli prejazdove, teda je nutne aby tie vlaky co pridu z Bratislavy dalej pokracovali niekde inde a logicke je to spojit prave s tymito relaciami (pokial viem, OBB planuje vlaky z Bratislavy prejazdovat na smer Graz, hoci osobne by ma viac potesil Innsbruck-Zurich/Bregenz; kazdopadne toto sa asi tyka vlakov cez Marchegg).
Reakcia na: 810zssk #195932:
Len nezabúdajte pri tých vašich plánoch, že GVD sa tvorí zložitejšie ako cesťáky MHD. ?
Reakcia na: Error 0x007 #195929:
Ked uz tie zrychlene vlaky tak to pocitaj tak aby dosiel na Meidling bud okolo celej (a dalej pokracoval na Graz o x:03), alebo x:34 (a dalej pokracoval x:36 na Innsbruck).
Reakcia na: Error 0x007 #195929:
Ten rýchlik by stál v Kittsee, alebo nie?
Reakcia na: Error 0x007 #195929:
Osobne sa mi pre zrychlene vlaky viac pozdava trasa cez Marchegg, ale je pravda ze tam je problem s kapacitou, takze nateraz by asi bola vhodnejsia Petrzalka (kym sa Marchegg zdvojkolajni).
Reakcia na: 810zssk #195922:
Plne suhlsim ze by bolo treba nejake rychliky Vieden - BA,
napr. treba odbemenit REX z Petrzalky o 6:30, kde este aj dvojposchodovy Wiesel ide vecne natrieskany, a to ja sedim este vpredu, kde nastupuje najmenej ludi, ani nechcem vediet aka je situacia v zadnych voznoch...
Takisto REX o 7:30 kde plati: nastupit v Gramatneusiedl = nenajist miesto na sedenie, avsak tu by stacilo nasadit antiTalent double namiesto single...

Vecer REX o 17:00 z Wien Hbf takisto plny Wiesel, tu by to chcelo tiez odbremenit
REX o 17:59 z Viedne chodi takisto vecne natrieskany, uz velice vela krat som sedel na schodoch ci stal (pri dverach) do polovice cesty...

Tak z nudy som si aj vypocital ako by rychlik mohol ist:
Bratislava-Petrzalka 6:47 - (Kittsee 6:52) - Bruck/Leitha ca. 7:05-07 - Wien Hbf prichod ca. 7:30
v tom pripade by to chcelo posunut Os o 6:48 z Petrzalky o dve minuty, REX z protismeru by musel v Kittsee (ako kedysi) trochu dlhsie vyckat, aj ked tam nevidim problem, ten vlak viacmenej vozi vzduch
Reakcia na: 810zssk #195924:
Pokiaľ to považujeme za transeurópsky koridor, tak je dosť nelogické, pokiaľ takýto koridor obíde jedno z hlavných miest EÚ o 30-40 km. Teoreticky ten koridor môže z BA pokračovať do Maďarska cez Rajku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.