Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #195547:
Od Haje sever su myslim zastavky celkom v pohode, odtial smerom do centra to je dajake huste...

Keby bola ta Estakada na Bosakovej, tak by som navrhol zastavku tak, ze by bola nad Bosakovou a tym blizsie ku zeleznici, potom by nebolo treba dalsiu zastavku, vlakova zastavka Einsteinova by bola dostupna do 5min (a neboli by ziadne urovnove krizenia pre chodcov prestupujucich na vlak, stacilo by prejst ca. 100 metrov a zist dole po schodoch/vytahom)
Reakcia na: Tedomík #195553:
ja viem že štefániková je rýchejšia.. len trebalo by prebudovať celé mesto.. záchytné parkoviská na okrajoch a všade by boli buspruhy a miestami spojoné z električkovou traťou.. proste ab yautá s aobmezili.. hento máš jeden z hlavných ťahov.. 🙂 takže tam ti to nedoovlí nikto.. áno ej iniciatíva..a le čo ztoho keď to nedovolia.. asi
Reakcia na: mark178 #195552:
Petrzka potrebuje Nosny System a nie taky paskvil kde elektricka bude stat pred kazdym panelakom!
Novovybudované miesta pre zastávku v oboch smeroch pri Kauflande v Podunajských Biskupiciach budú slúžiť ako nová poloha zastávky Závodná?
Reakcia na: CC-04/077 #195517:
Sorry pomýlil som sa. Myslel som samozrejme Veľkú Paku.
Reakcia na: mark178 #195552:
Čo by sa nemala treba kuknúť projekt od TRAM Štefánikova → http://imhd.sk/ba/doc/sk/11379/Na-Stefanikovu-ul-by-sa-mohla-vratit-elektricka.html?text=tram+stefanikova

Toto je po Petržalke najpotrebnejšia trať. Ak by to bolo cez Priečnu os je to o 6 min. dlhšie a keď si zoberieš, že úsek Janíkov dvor - Priečna os - Hlavná stanica má trvať 22 min. a cez Štefánikovu 16 min.min. Čiže tá úspora by bola naozaj vysoká
Reakcia na: Tedomík #195551:
ale tak lepšie ako nič 🙂 pozri sa na to 🙂 áno 4 zástavky, ale tak pozeraj sa na súčasnú situáciu 🙂 petržalka to potrebuje, aj vrakuňa by potrebovala 🙂 a zmysel po súčasnej trase na hlavnú stanicu majú :d popod zem je blbosť.. zbytočné peniaze a cez suché mýto smer sav sa nemajú kde zmestiť 🙂 takže lepšie ako nič... 😃 ja som ríád i za to čo je...
Reakcia na: mark178 #195550:
Električky na stanicu po sú na súčasne plánovanej trase (Priečna os) nezmysel

viď #195509

A ak by teda mala mať nová trať do Petržalky 4 zastávky 😃 Keď si to porovnáme s 95 čo mala 1 zast. a hovoríme o rýchlom NS 😃
nech to už konečne postavia 🙂 teším sa ako električka pôjde do petržalky a aj ako opravia trať na halvnú stanicu :d budúci rok a aj potom rok bude prste super 🙂 nové troleje i eliny :d proste blava sa činí 😃 konečne
Reakcia na: MatejBA #195547:
Pokiaľ viem zast. Einsteinova v posledných dokumentoch (DSP) nefigurovala. Ale ZEED to mala ako požiadavku ktorú predkladala oficiálne mestu, že nechať rezervu (predpripraviť? ) práve zast. Einsteinova pre budúci prestup elina - vlak... (za predpokladu že dole bude žel. zastávka..)
Reakcia na: MatejBA #195547:
Inač na čo je dobrá ta EINSTEINOVA? V prípade prestupu na vlak?
Reakcia na: 810zssk #195545:
No mne sa zdá že sa má meniť Malá scéna a posunúť ju k Šafku
Ak to padlo tak iba vtedy by mala zmysel
Reakcia na: Tedomík #195543:
Si protirecis. Vravis ze sama o sebe nema zmysel a potom ze nema zmysel prave ked by bola prestupna 😃
Reakcia na: Mike #195541:
Nie, Safko v tom neni, podla stranky Eurovie tam maju byt 4 zastavky, takze Safko bude stvrta.
Reakcia na: 810zssk #195540:
Práve vtedy by zmysel nemala. Teda v prípade, že by sa Malá scéna posunula bližšie k Šafku čo snáď bude. Od Sadu Janka Kráľa bude Viedenská ajtak daľeko... Tá zastávka nemá veľký zmysel. Kto sa chce ísť rekreovať prejde sa pešo alebo na bicykli po vynovenom moste s lávkou.

Netreba si brať vzor z KV radiály kde sa stojí pomaly pri každom paneláku. Snáď sa niekedy dočkáme kompletnej zmeny polôh električkových zastávok.V Karlovke a v centre to je strašné?
Reakcia na: Mike #195541:
Aha, tak to som nezaregistroval. Tak potom by mali byt len 2.
Reakcia na: Marek1978 #195537:
To je už zmenené. Konečná bude hneď za Bosákovou. Preto nechapem ako na novom useku maju byť 3 zastávky. Jedine ak Šafko, Viedenská a konečná - Bosákova. Alebo sa ráta už aj s tou "rezervnou -výhľadovou" kde má byť prestup na vlak niekde nad Einsteinovou? (nad žel. traťou) podľa požiadaviek M. Kuglu a spol?
Reakcia na: Tedomík #195539:
Tak ono to nie je rychlodraha odkedy tam zrusili MUK... bude to obycajna radiala so semaformi a 50kou. Zial.

Ta Viedenska je pre mna trochu kontroverzna zastavka, na jednej strane sa obavam ze bude malo frekventovana, na druhej strane, to uzemie inak nema obsluhu takze zmysel ta zastavka ma. Kazdopadne, prave v pripade ak by L50 jazdila cez most (a ja stale dufam ze bude) by mala ta zastavka este vacsi zmysel ak by sa riesila ako zdruzena zastavka pre tramvaje aj L50 s moznostou prestupu na hrane.
Reakcia na: 810zssk #195538:
Ono skoda ze sa nevrati 50 cez St.most a sad j krla. Vtedy by bola Videnska zbytocna a tiez by stacila Bosakova. Takto bde Petrzalska rychlodraha akasi pomala

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.