Dnes moja mamina bola pri kontrole PCL castovna pokutou, kedze citacka ukazala revizorovi NEPLATNA KARTA, popritom sme ju v auguste vybavovali spolu s nahratim zon 100+101, teraz nedavno opat si predlzovala PCL konkretne 11.10. v pokladni SLOVAK LINES. Volal som na infolinku DPB kde ochotná pani ma prepojila na tarifné oddelenie, kde som im vysvetľoval daný problém. Zrazu mi došiel kredit čo som bol prekvapený že do dvoch minút mi daná pani volala opäť a pokračoval som vo vysvetľovaní problému ktorý nastal. Ku podivu pokuta kedze bola neuhradena (mamina vystupila na AS a isla si vybrat peniaze) pokuta sa neplatila. Bola jednoducho aj vymazaná z databázy, nakoľko mama šla na Olejkársku a predlozila im PCL. Bol som prekvapený ako rýchlo sa dá všetko vyriešiť ked po pracovnicke "ziapete" do telefonu od nervov. Co je pricinou nefunkcnej karty ukaze zajtrajsok nakolko kartu zhabala veduca tarifneho oddelenia na presetrenie. Ale bola jej vystavená náhradná karta, ktorá má všetko, čo mala aj mama + rovnaký zostatok
Roberto