Reakcia na: Peon #194985:
Intervaly nie je mozne vnimat izolovane od ostatnej MHD. Potom to vyzera tak ako teraz - je x skupin liniek, pricom kazda skupina jazdi v inych intervaloch, a ked clovek musi prestupovat medzi linkami roznych skupin, tak je len cirou nahodou, ci mu prestupy vyjdu, alebo dlho caka na zastavkach.Okrem toho interval nad 10' si moze elektrickova doprava dovolit naozaj len v okrajovych rezimoch. Inak sa da tazko hovorit o tom, ze je nosna. Nie je to len o kapacite, ale aj o garancii priemerneho cakania na spoj.
Peon
- cez pracovné dni školského roka zmeniť interval z 8 na 10 minút
- cez pracovné dni školských prázdnin zmeniť interval z 10 na 12 minút
- cez víkendy zachovať 15-minútový interval
PODMIENKY:
Linka 6:
- nasadzované by boli iba K2S bez výnimky (dupláky by boli potrebné na iných linkách)
- v rannej špičke by bol polovičný interval (čiže 5-minútový školský rok, 6-minútový prázdniny)
- zaviedla by sa premávka cez víkendy (v preklade so 4-kou na nábreží)
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)
Linka 7:
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)
- zaviedla by sa premávka v nedele poobede (hlavne pre vysokoškolákov)
Ostatné linky:
- v prípade potreby by v PO-PIA začal 15-minútový interval až po 20 h (teraz je po 19 h).
Čo sa kapacity vozidiel cez pracovné dni týka, tak všade kde by to bolo možné by boli dupláky. K2S by boli iba na linkách 6 a 7, ktoré slúžia ako kapacitná posila pre iné linky.