Zase hovori expert:
http://bratislava.sme.sk/c/6960960/filialka-je-pre-bratislavu-podla-fresa-klucova.html
"To, že peniaze namiesto Filiálky išli nakoniec na trolejbusy, autobusy a električky podľa Freša znamená komfortnejšie cestovanie, ale po rovnako nekvalitných cestách a v rovnakých zápchach."
-> Sa ho spytam v ktorych rovnakych zapchach byva elektricka. Mozna tak v zapchach sposobenych inymi elektrickami, ale viacmenej vsade, hlavne na radialach jazdi elektricka po vlastnom telese (ktore je vsak krizovane cestami)
"Prinieslo by to pracovné miesta v Bratislave, ale hlavne novú bratislavskú stanicu, do ktorej by sa zbiehali vlaky zo všetkých smerov"
-> Zo vsetkych smerov? To naplanovali uz aj odbocku z hlavnej stanice? A ani si niesom isty ci bola naplanovana odbock smerom na vlacik Nove Mesto a dalej na trat 131. Este ani nespomenul ci tam ma byt aj tunel, lebo v tom pripade by pri chybajucej odbocke smerom vlacik Nove Mesto chybalo aj spojenie do Petrzky a dalej do Rakuska a Madarska
"Podľa Freša sa dá stanica urobiť len z európskych peňazí."
-> A tieto peniaze by sa mali lepsie vyuzit ako na stanicu ktora nic neriesi. Ak chce Freso aj tunel, tak si viem predstavit ze to EU nepreplati, pretoze tunel pod Dunajom vypadol z TEN-T a EU nema neobmedzene peniaze na to, aby tu platila nejake megalomanske tunely (v dvojitom zmysle ? ).
Radsej by sa malo poriadne investovat do hlavnej stanica, ktora ma spojenie na trat 110 kde jazdia ECcka a aj na TEN-T cez Marchegg, a tak isto ma aj iste spojenie z ZST Nove Mesto a trat 131 (+ trat smerom do Petrzalky a dalej)
http://bratislava.sme.sk/c/6960960/filialka-je-pre-bratislavu-podla-fresa-klucova.html
"To, že peniaze namiesto Filiálky išli nakoniec na trolejbusy, autobusy a električky podľa Freša znamená komfortnejšie cestovanie, ale po rovnako nekvalitných cestách a v rovnakých zápchach."
-> Sa ho spytam v ktorych rovnakych zapchach byva elektricka. Mozna tak v zapchach sposobenych inymi elektrickami, ale viacmenej vsade, hlavne na radialach jazdi elektricka po vlastnom telese (ktore je vsak krizovane cestami)
"Prinieslo by to pracovné miesta v Bratislave, ale hlavne novú bratislavskú stanicu, do ktorej by sa zbiehali vlaky zo všetkých smerov"
-> Zo vsetkych smerov? To naplanovali uz aj odbocku z hlavnej stanice? A ani si niesom isty ci bola naplanovana odbock smerom na vlacik Nove Mesto a dalej na trat 131. Este ani nespomenul ci tam ma byt aj tunel, lebo v tom pripade by pri chybajucej odbocke smerom vlacik Nove Mesto chybalo aj spojenie do Petrzky a dalej do Rakuska a Madarska
"Podľa Freša sa dá stanica urobiť len z európskych peňazí."
-> A tieto peniaze by sa mali lepsie vyuzit ako na stanicu ktora nic neriesi. Ak chce Freso aj tunel, tak si viem predstavit ze to EU nepreplati, pretoze tunel pod Dunajom vypadol z TEN-T a EU nema neobmedzene peniaze na to, aby tu platila nejake megalomanske tunely (v dvojitom zmysle ? ).
Radsej by sa malo poriadne investovat do hlavnej stanica, ktora ma spojenie na trat 110 kde jazdia ECcka a aj na TEN-T cez Marchegg, a tak isto ma aj iste spojenie z ZST Nove Mesto a trat 131 (+ trat smerom do Petrzalky a dalej)
Mike
Pričom by ideálne malo platiť že pokiaľ nie je k dispozícií dosť vozidiel danej dĺžky, môže ísť na linku vozidlo väčšej dĺžky..
A potom, ak vznikne priestor po dohode s objednávateľom na variabilitu dĺžky vozidla na linke, alebo zvýšenie kapacity, sa robí zadelenie podľa toho aby vodičom sedeli úväzky a boli medzi jednotlivými zadeleniami podľa možnosti vyrovnané...
aj keď primárne je snaha aby bol vodič čo najviac na svojom pridelenom vozidle, potom môžu vzniknúť výnimky ako povedzme víkendová 43 v zadelení tedomov, ale v lete keď sú tam kĺbaky tak to má vodič z tedomu, alebo 28 v zadelení kĺbakov, ale v zime tam ide vodič z kĺbaku s tedomom...