Reakcia na: Marcelllooo #194478:
No a ,kde konci Panónska resp.Dolnozemská. Na súčasných mostoch ,kde sú aj dnes každodenné zápchy. Bude sa to ,len zhoršovať. Južné mesto prispeje na infraštruktúru vybudovaním svetelnej križovatky a pod. no viac určite nie. Električka nie je vôbec najpomalší článok v doprave. V centre bude určite rýchlejšie ako súčasné vedené busy cez Apollo alebo SNP.Na Štúrovej ,nám SNP až po Obchodnú máš povypínané semafory a električky idú prakticky bez zdržania.
Bez prefinancovania podzemnej dráhy štátom resp.EU je to ,len utópia. Bratislava je zadĺžená na min. 50 rokov dopredu.
Ike
Istý si nie som, neexistuje žiadna iná relevantná štatistika ako počet vydaných tabuliek pre daný okres(y). Sú to len moje dohady. Ak by sme mali údaje o počte vozidiel vyradených z evidencie, predpokladám, že by sme mali približný odhad počtu vozidiel v okrese.
To, že sa tabuľky s EČV míňajú rýchlejšie môže znamenať aj to, že sa vozidlá aj viac vyraďujú. Každopádne, pri pohľade na cesty je geometrický rast pravdepodobnejší variant. Okrem toho, trend počtu registrácií vozidiel je tak vysoký, že ak by bol podobný trend vyradení z evidencie potom by sme doslova šrotovali mladé autá. BL je v obehu tri roky, nepredpokladám, že by sa významné množstvo vozidiel so značkou BL vyraďovalo, pokiaľ sa nejedná o individuálne a špecifické dôvody (nehoda na totálku, strata tabuľky a pod.).